مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

نقش موثر و حیاتی معلمان به عنوان سفیران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

کرمانشاه (پانا) - معلمان به عنوان سفیران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نقش موثر و حیاتی ایفا می‌کنند. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه این خبر را اعلام کرده‌است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر و حیاتی معلمان به عنوان سفیران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مجید یزدان‌پناه در کارگروه توانمندسازی سفیران مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، گفت: امروزه وظیفه اصلی حوزه آموزش و پرورش تربیت شهروند مطلوب است که با اعمال سیاست‌ها و راهکارهای مناسب می‌توان به این مهم دست یافت.

او افزود: اگر از فرهنگیان به عنوان سفیران این طرح استفاده شود، تاثیر گذاری آن بیشتر است چراکه این عزیزان به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت در بطن کار قرار دارند.

یزدان‌پناه با اشاره به طرح جامع یاری‌گران زندگی و نقش آن در کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: این طرح برای اولین بار در سطح کشور توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ارائه و در شورای آموزش و پرورش استان نیز به تصویب رسید که مورد توجه وزارت نیز واقع شد.

بالاترین مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها می‌توانند‌ در راستای دانش‌افزایی همکاران بسیار مفید واقع شوند و فرهنگیان گرامی نسبت به بهره‌گیری مناسب از این فرصت‌ها اهتمام ویژه را به‌عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار