محمدرضا سالاری خبر داد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل‌‌زده سیستان و بلوچستان در طرح سیل مهربانی 2

تهران (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان از مشارکت خودجوش دانش‌آموزان در طرح سیل مهربانی 2 خبر داد . در این طرح اکنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل‌‌زده سیستان و بلوچستان جمع‌آوری می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدرضا سالاری خبر داد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل‌‌زده سیستان و بلوچستان در طرح سیل مهربانی 2

محمدرضا سالاری، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سیستان و بلوچستان درباره طرح سیل مهربانی همکلاس‌های 2 به پانا گفت: «با توجه به اینکه در روزهای 4شنبه و 5شنبه در مناطق سیل‌زده بودم و وضعیت را براورد کردم، همکاران با هماهنگی 4 تشکل دانش‌آموزی دیگر طرح سیل مهرانی 2 را رقم زدند.»

او از مشارکت خودجوش دانش‌آموزان در این طرح خبر داد و گفت: «هدف این طرح جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل‌‌زده استان سیستان و بلوچستان است. اجرای این طرح بیشتر به همت بچه‌ها بستگی دارد و کمک‌های نقدی و غیرنقدی که تاکنون جمع شده است، در روز یکم بهمن به این مناطق تزریق خواهد شد.»

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: «با وجود اینکه دانش‌آموزان در فصل امتحانات هستند اما جنبش و جوشش خوبی را در این زمینه برای کمک نشان داده‌اند.»

سالاری افزود: «اکنون نیز تمام کمک‌ها در حال جمع‌آوری است تا مشخصا در روز 3شنبه یکم بهمن بتوانیم این کمک‌ها را به مناطق سیل‌زده برسانیم.»

او درباره میزان مشارکت و استقبال دانش‌آموزان،‌ خانواده‌ها و همکاران فرهنگی نیز گفت: «تاکنون که هنوز با روز یکم فاصله داریم بسیاری از کمک‌ها را جمع‌آوری کردیم. جامعه دانش‌آموزی که در این طرح شرکت دارند،‌ از تمام تشکل‌های دانش‌آموزی هستند که با محوریت سازمان دانش‌آموزی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در این راستا جمع می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار