معاون استاندار یزد: صیانت از اشتغال در بحث تنظیم بازار مدنظر وزارت صمت باشد

یزد(پانا) ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: صیانت از اشتغال باید در بحث تنظیم بازار مدنظر وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار یزد:  صیانت از اشتغال در بحث تنظیم بازار مدنظر وزارت صمت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود عظیمی، پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار که با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن، تجارت در امور بازرگانی برگزار شد، اظهاره داشت: کارگروه تنظیم بازار از حوزه تأمین تا توزیع دارای مسئولیت است و لازم است همه بخش‌ها مورد توجه باشند.

وی با اشاره به اهمیت تولید و تأمین کالاها تاکید کرد: نیاز است آرامشی در حوزه تولید وجود داشته باشد تا تولیدکننده با فراغ بال بتواند به امر تولید بپردازد.

عظیمی بیان کرد: تولیدکننده باید تقویت شود و اگر این اتفاق بیفتد، شاید بتوانیم به نوعی آرامش بازار را نیز تضمین کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد عنوان کرد: البته خرید تضمینی محصولات و تولیدات تا حد زیادی اثرگذار است و می‌تواند تولیدکننده را تقویت کند.

عظیمی اظهار داشت: صیانت از اشتغال بخش مهمی از رسالت تنظیم بازار است و این مقوله باید با توجه جدی به تولیدکننده، حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اثرگذاری بالای سیاست‌های اقتصادی در روند تولیدات داخلی عنوان کرد: در بسیاری از موارد، تولیدکنندگان و گروه‌های اقتصادی بازارهای خارجی را برای خود به دست آورده اند که لازمه آن استمرار ارتباط است اما ناگهان با یک سیاست اقتصادی جدید، صادرات یک کالا متوقف می‌شود.

عظیمی تاکید کرد: این اقدام سبب از دست رفتن بازار و وارد شدن آسیب به تولید کنندگان می‌شود که این روند باید اصلاح و برای آن چاره اندیشی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار