در راستای استعدادیابی و توسعه رشته فوتبال؛

تفاهم‌نامه همکاری بین دستگاه تعلیم و تربیت استان و هیات فوتبال آذربایجان شرقی منعقد شد

تبریز(پانا) -تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با هیات فوتبال آذربایجان شرقی در راستای استعدادیابی و توسعه رشته فوتبال در ساختمان هئیت فوتبال استان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری بین دستگاه تعلیم و تربیت استان و هیات فوتبال آذربایجان شرقی منعقد شد

مجید بهرامی گفت: تحول در ورزش فوتبال دانش آموزی با استفاده از ظرفیت کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای وزارت آموزش‌وپرورش و سایت‌های تحت پوشش رقابت‌های فدراسیون فوتبال، مقدور خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: استفاده از ظرفیت معلمان تخصصی درس تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان نخبه در گام اول موجب شناسایی نخبگان در رده های سنی مختلف و انتخاب آنها در خلال مسابقات و معرفی به پایگاه‌های استعدادیابی نواحی پنجگانه تبریز و مناطق استان و هیات فوتبال خواهد شد.

همچنین در این جلسه واگذاری پنج چمن مصنوعی ورزشگاه (توحید عباسی برای آموزش و پرورش ناحیه 1 تبریز؛ شهداء حکم آباد برای آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز، مشعل برای آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز؛ ابوذر برای آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز و شهید باکری برای آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز) از سوی کمیته محلات هیات فوتبال برای برگزاری مسابقات فوتبال دانش آموزی و استعداد یابی با هماهنگی هیات ورزش دانش آموزی استان و رئیس انجمن فوتبال دانش آموزی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار