93 درصد از فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است

یزد(پانا) - مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در یزد با اشاره به واگذاری بیش از 93 درصداز فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی گفت: این نشان می دهد که بهزیستی در راستای سیاست های نظام و قانون اساسی حرکت کرده است و از خیلی از دستگاه ها جلوتر هست.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
93 درصد از فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است

کاظم نظم‌ده با بیان اینکه نظارتها باید به سمت فرایند محوری و هوشمندی برده شود، گفت: مشکل بهزیستی آدمها نیستند بلکه فرایندها هستند چرا که بسیاری از فرایندهای ما کماکان سنتی است که باید اصلاح کنیم.

نظم ده با بیان این مطلب در نشست با معاونین و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانهای استان یزد خاطر نشان کرد: باید کارهای خوب انجام شده را پایش و ثبت کنیم و با اصلاح فرایندها نظارت کنیم.

وی افزود: در دفتر مدیریت عملکرد سیاست ما باتوجه به سیاست های سازمان در راستای شفاف سازی، سلامت اداری و مبارزه با فساد است.

کاظم نظم ده گفت: طبق آمار و اطلاعات در انتهای سال 97 که از سوی سازمان آمار، سازمان امور استخدامی و چند تا از دانشگاه ها انجام شد در ارتباط با بحث رضایتمندی مراجعین از دستگاه ها و سلامت دستگاه ها، سازمان بهزیستی جزء دستگاه های خوب و در مجموع یک سازمان سالمی هست.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به واگذاری بیش از 93% از فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی گفت: این نشان می دهد که بهزیستی در راستای سیاست های نظام و قانون اساسی حرکت کرده است و از خیلی از دستگاه ها جلوتر هست.

وی از صدور مجوز بیش از 45 هزار مرکز غیردولتی توسط بهزیستی در کشور گفت: در واقع بخش خصوصی بیش از بودجه سی سال سازمان بهزیستی را آورده و کار سازمان را انجام داده و در واقع خیلی کار بزرگی انجام شده است.

نظم ده افزود: بخش غیردولتی با به کارگیری نیروی انسانی در این مراکز نه تنها باری بر روی دوش دولت نگذاشته بلکه بار بزرگی رو از روی دوش دولت برداشته و اشتغال ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: باید کارهای خوب انجام شده را پایش و ثبت کنیم و با اصلاح فرایندها نظارت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار