زینب سلیمانی : افتخار پدرم سربازی رهبر معظم انقلاب بود

تهران (پانا) - «زینب سلیمانی»دختر شهید سردار سپهبد سلیمانی در مراسم تشییع پیکر آن سردار دل ها در دانشگاه تهران طی سخنانی پرشور گفت: پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا و با چراغ ولایت در تلاشی خستگی ناپذیر با شوق شهادت در نبرد با دشمنان اسلام و انسانیت شجاعانه پیکار کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
زینب سلیمانی : افتخار پدرم سربازی رهبر معظم انقلاب بود

دختر شهید سلیمانی با تاکید بر این که افتخار پدرم سربازی رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: ما، پدر و خودمان و برادران و فرزندانمان را در راه ولایت تقدیم می‌کنیم تا خدای نکرده مولایمان احساس تنهایی نکند. پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا و با چراغ ولایت در تلاشی خستگی ناپذیر با شوق شهادت در نبرد با دشمنان اسلام و انسانیت شجاعانه پیکار کرد.

وی در بیان خصوصیات شهید سلیمانی افزود: او پدری دلسوز برای فرزندان خود و ‌تمام فرزندان شهدا بود. او مهربانترین و عاطفی‌ترین همسر و پدری مجاهد و بی‌باک و سربازی فداکار برای ولایت بود و اطاعت از ولایت را شرط ایمان می‌دانست. حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین فرد مبارزه با دشمن تبدیل می‌کرد. ایمان او به خدا، دشمن را در دید او به نا چیزی در مقابل قدرت خدا تبدیل کرد.

زینب سلیمانی با تاکید بر مجاهدت های سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: پدرم خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود، اسم حاج قاسم سلیمانی هم اینک نیز آشیانه صهیونیسم، تفکیر و نظام سلطه را می‌لرزاند.

دختر سپهد شهید قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد.

وی گفت: امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام اندیشه و جهاد سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن چهان دیده اند. آمریکا باید بداند که عاشورا منشا قدرت مجاهدین و آزادی خواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه ای در کلاس درس پرورش جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شده اند و تا زنده اند شاکردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه گران و تکفیریان خواهند بود.
وی افزود: آمریکا و صهیونیست بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان ها در جبهه مقاوت شده و روزگار آنها را تیره و تار و خانه های عنکبوتی آنها را فرو خواهد ریخت. دیروز جهانیان استقبال گرم ایرانیان و عراقیان را در تشییع جنازه حاج قاسم و مجاهد بزرگ ابومهدی نظاره کردند. امروز هم در تهران و فردا در کرمان نیز حضور عاشورایی ملت ایران پسام خود را به کل ایران خواهد رساند.
دختر شهید سلیمانی ادامه داد: به قول پدرم آقای ترامپ قمارباز، تصویر شیطانی تو در جدایی و تفرقه بین دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک و به خون کشیدن دو مجاهد بزرگ موجب پیوند تاریخی دو ملت ایران و عراق شد و تنفر جاودانه آنها را علیه آمریکا برانگیخت. دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا را از این کشور کلید زد.
وی با اشاره به پیام های اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، زیاد نخاله، بشار اسد، ابوحسن عامری و عبدالملک حوثی، گفت: خانواده های سربازان آمریکایی درغرب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه عراق لبنان افغانستان یمن و فلسطی بودند در انتظار مرگ فرزندانشان روزهایشان را سپری خواهند کرد.
وی با خطاب قراردادن ترامپ افزود: خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد. رهبرم، پدری بود که پدرم در کنارش ایستاد و ما هم همانند پدرم در کنارش خواهیم ماند
زینب سلیمانی در پایان با ذکر از رشادت و صداقت شهید پورجعفری، سخنان خود را اینگونه پایان داد: همه ستمگران عالم بدانند پدرم در قلب ایران و امت مقاومت و آزادی خواهان جهان جای دارد. در پایان در تجدید پیمان مجدد با رهبر عزیزمان قول می دهم من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی های پدرم که همواره زنده است و نزد خداوند روزی می‌خورد، زندگی می‌کنیم و بغض و کینه خودمان و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان تا ابد حفظ خواهیم کرد.

سخنان سردار قاآنی

پیش از او نیز سردار قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس طی سخنانی گفت : قول انتقام خون شهید قاسم سلیمانی را خداوند داده است و منتقم اصلی خداوند است و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت، ولی انتقام این خون های گرانبها استمرار می یابد تا منتقم اصلی یعنی امام زمان (عج) ظهور کند.

سردار سرلشکر اسماعیل قاآنی گفت: قول ما پیمودن راه شهید سلیمانی با همان استحکام و با توکل بر خدا ما به ازای شهادت ایشان در گام های متعدد ازاله امریکا از منطقه و استمرار حرکت رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است. به پشتوانه مقام معظم رهبری این مهم حاصل خواهد شد.

او ادامه داد: قول انتقام خون شهید قاسم سلیمانی را خداوند داده است و منتقم اصلی خداوند است و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت، ولی انتقام این خون های گران‌بهای استمرار می یابد تا منتقم اصلی یعنی امام زمان (عج) ظهور کند.

سردار حاجی زاده ، فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز گفت: کمترین خونبهای شهید سردار سلیمانی نابودی کامل امریکا از منطقه است.سردار امیرعلی حاجی زاده افزود: انتقام شهید سلیمانی با ۴ شلیک موشک و سقوط یک پایگاه حتی با کشتن ترامپ هم پایان نمی پذیرد یعنی این ها ارزش خون این شهید را ندارد و تنها چیزی که می تواند خونبهای شهید سلیمانی باشد نابودی کامل امریکا از منطقه است شر امریکا باید از سر ملت مظلوم منطقه کم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار