بیانیه دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

تهران (پانا) - دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه دادند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی، متن بیانیه دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

مِن المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سردار سرافزار سپاه اسلام و جبهه مقاومت و خوار چشم مستکبرین ، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به امام زمان(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، دلبستگان مکتب مقاومت و ملت قهرمان ایران و همه آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و نکاتی را به استحضار امت اسلامی می رسانیم :

1- پس از گذشت 4دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، علیرغم همه توطئه ها، فتنه ها و خباثت های شیطان بزرگ و عمال و اذناب منطقه ای اش ، انقلاب اسلامی ، پرشتاب تر از همیشه به مسیر پرافتخار در نیل به تمدن اسلامی ادامه داده و به فضل الهی توانسته جبهه ای از حق مداران ، مستضعفین و مظلومین را با هدایت های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی سامان دهد که این ابتکار نورانی ، پس از سالها مبارزه اکنون به درخت تنومندی بدل شده که خواب راحت را از چشم ظالمان و جهانخواران ربوده است. عظمت و عمق جبهه مقاومت الحمدلله امروز به حدی است که شیطان بزرگ و غده سرطانی و پلید اسرائیل و سایر رژیمهای مرتجع منطقه با انبوهی از امکانات و تجهیزات و سرمایه، راهی جز ترور کور و وحشیانه فرماندهان دلیر جبهه مقاومت در مقابل خود نمی بینند. اما این دشمنان زبون باید بدانند بعد از هر شهادتی ، این مسیر نورانی مصمم تر از گذشته توسط همرزمانشان و فرزندان شجاع ایران اسلامی و دلدادگان جبهه مقاومت تداوم یافته و علاقه مندان بیشتری پیدا کرده است.

2-این سردار محبوب، مجاهد نستوه، فرمانده مقتدر و سرباز پاکباخته ولایت و عاشق امت اسلامی ، عمر پر برکت خود را در مسیر اعتلای اسلام عزیز و پاسداری از حریم قرآن و عترت و دفاع از امنیت ، منافع و مصالح ملی سپری کرد و به عنوان مصداق جامع و کامل "مجاهد فی سبیل الله" ، نقش‌آفرینی‌های افتخار آمیز و ماندگاری در این صراط مستقیم برای همیشه در منطقه به ودیعت نهاد و قطعا به الگو و اسوه ای بی نظیر و یگانه برای نسل آینده و تمدن ساز اسلامی ایران اسلامی بدل شده و دشمن بداند که با این عمل جاهلانه خود ، میلیونها حاج قاسم به زودی ، آرمان بزرگ انقلاب اسلامی یعنی فتح قدس شریف را رقم خواهد زد

3- سران خبیث دول استکباری و استبدادی بدانند انتقام سخت از مسببان این فاجعه تلخ، تازه آغاز راهی است که به زودی دودمان ظالمان و اشرار عالم را توسط آزادگان جهان بر باد خواهد داد. نسل کنونی و آینده انقلاب اسلامی ، انتقام این خون پاک و مظلومانه را ، از ریشه خشکاندن بساط مستکبرین عالم می داند و تا تحقق این هدف مقدس لحظه ای قرار نداشته و به این تروریستهای بالذات اعلام می داند که دیگر یک شب آرام نخواهند داشت.

4- شهید عظیم الشان و عزیز ما ، سپهبد شهید حاج قاسم شهید سلیمانی یک مکتب ، یک باور و اعتقاد و یک نماد است . هر چند جسم مطهرش از میان رفته است ولی باور و اعتقادش تا عمق جان میلیونها مسلمان و معتقدان به مکتب مقاومت ریشه کرده و تکثیری عجیب به وسعت عالم و در جغرافیای حضور آزادگان جهان در همه دنیا خواهد داشت. این مدعا را تاریخ پرافتخار و خونرنگ انقلاب اسلامی ثابت نموده که هر گاه شهادت بزرگمردی را تجربه نموده بر استحکام آن افزوده است.

5- تدبیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر جایگزین نمودن همرزم دیرین و فرمانده لایقی چون سردار اسماعیل قاآنی به عنوان ادامه دهنده راه و مرام این شهید بسیار جای امیدواری دارد که برای یک لحظه هم این مسئولیت خطیر و راه نورانی بدون متولی نماند.

دانش آموزان بسیجی و عموم دانش آموزان نسل چهارم انقلاب اسلامی ضمن دعوت عموم ملت شریف در مراسمهای بزرگداشت و همچنین تشییع این شهید والامقام در شهرهای مشهد، تهران و کرمان ، راه و مکتب و مسیر نورانی این شهید راه الگوی همیشگی برای تداوم انقلاب عزیز اسلامی و گسترش آن به تمام عالم می داند و سنگر مدارس را به محلی برای زایش سلیمانی ها و مکتب و مرام تمام نشدنی او بدل می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار