کاهش شدید حوادث و تخلفات با نصب دوربین‌های ثبت سرعت در بلوار آیت‌الله بروجردی

قم (پانا) - رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم از کاهش شدید تخلفات رانندگی و حوادث همزمان با نصب دوربین‌های ثبت سرعت در بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش شدید حوادث و تخلفات با نصب دوربین‌های ثبت سرعت در بلوار آیت‌الله بروجردی

اکبر قلیچ با اشاره به‌ضرورت نصب دوربین‌های کنترلی و نظارتی در سطح شهر، اظهار داشت: یکی از پروژه‌هایی که از ابتدای بهره‌برداری از آن به دنبال نصب دوربین‌های ترافیکی و ثبت سرعت در آن بوده‌ایم بلوار آیت‌الله بروجردی بوده است.

رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه علیرغم مشکلات فراوان و به علت وابستگی این دوربین‌ها به واردات به کشور راه‌اندازی آنها با مشکل روبرو شده بود، تصریح کرد: موانع زیادی با توجه به تحریم‌ها و مشکلات وجود داشت ولی در بهمن سال گذشته قرارداد نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها در بلوار آیت‌الله بروجردی منعقد شد.

قلیج خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته شش سامانه کنترل ترافیکی و ثبت سرعت در بلوار آیت‌الله بروجردی نصب‌شده است که تنها در مدت ده روز شاهد کاهش شدید تخلفات ترافیکی و حوادث در این محور هستیم.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از حوادث و تصادفات در شهر به علت فرهنگ ترافیکی و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی رخ می‌دهد، ادامه داد: سامانه کنترلی بلوار آیت‌الله بروجردی در کمترین زمان ممکن نصب و مورد استفاده قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار