همزمان با هفته دولت؛

21خانواده با بیش از 2 معلول در آذربایجان غربی صاحب خانه شدند

ارومیه (پانا)- مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دولت 21 منزل مسکونی در اختیار خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر استان قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۴۹۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
21خانواده با بیش از 2 معلول در آذربایجان غربی صاحب خانه شدند

سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: این واحدهای مسکونی در شهرستان های ارومیه، خوی، میاندوآب، سلماس، سردشت، چایپاره، پلدشت، اشنویه و مهاباد احداث شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، منزل مددجویی برای 30 خانواده مددجوی بهزیستی آذربایجان غربی نیز در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.

فریور بیان کرد: برای احداث 51 واحد مسکن مددجویی افتتاحی طی هفته دولت در آذربایجان غربی در مجموع بیش از 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه احداث مسکن مددجویی برای خانواده های دارای بیش از 2 معلول از برنامه های مهم این نهاد حمایتی است، ابراز امیدواری کرد که با اختصاص اعتبار مناسب در این خصوص، همه معلولان صاحب مسکن مناسب شوند.

فریور، از افتتاح مراکز نگهداری در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: ساختمان مرکز نگهداری از سالمندان در نقده و خانه کودک و نوجوان روناک در مهاباد از جمله این مراکز به شمار می رود که به اهتمام بخش خصوصی و کمک بهزیستی راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: در این هفته همچنین کلنگ مرکز اقامتی و رفاهی حضرت زهرا (س) سالمندان در ارومیه به زمین زده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار