برنامه های نخستین نشست قطبی مجلس دانش آموزی

شیراز(پانا) -مجلس دانش آموزی فرصتی برای دانش آموزان برای شناخت استعدادها و رسیدن به جایگاه های بالاتر است و می‌تواند مدیران توانمند آینده کشور را تربیت کند.

کد مطلب: ۸۴۵۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های نخستین نشست قطبی مجلس دانش آموزی

۲۵ تن از اعضای نهمین دوره مجلس دانش آموزی در نخستین نشست قطبی این تشکیلات در اردوگاه شهید دستغیب شیراز حضور یافتند.
اعضای مجلس سازمان دانش آموزی در نشست های تخصصی با وظایف، مهارت های نمایندگی و ویژگی های نمایندگان آشنا خواهند شد، همچنین آشنایی با مکاتبات اداری، شناخت قوانین و آیین نامه های داخلی مجلس دانش آموزی طی چند جلسه آموزشی در دو روز آشنا خواهند شد.
نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی صدای رسای دانش آموزان ایران هستند، که این نهال نوپا و نوجوانان به پاسداری و حراست نیاز دارد تا عامل رشد دانش آموزان و جامعه باشد.
هدف از برگزاری این نشست ها به صورت قطبی این است که نمایندگان مجلس دانش آموزی ضمن آشنایی بیشتر با یکدیگر، آموزش های لازم را در جهت ورود به صحن علنی مجلس دانش آموزی فرا گیرند.
هدف از تشکیل مجلس دانش آموزی توجه و اهمیت بیشتر به نقش دانش آموزان در راستای تحقق دانش آموز محوری بوده است.
اعضای مجلس دانش اموزی باید بتوانند طرح و برنامه ها و ایده هایشان را مطرح کنند و صدای رسای دانش آموزان استان خود باشند تا برای تصمیم گیران نظام تعلیم و تربیت، تصمیم سازی کنند.
مجلس دانش آموزی فرصتی برای دانش آموزان برای شناخت استعدادها و رسیدن به جایگاه های بالاتر است و می‌تواند مدیران توانمند آینده کشور را تربیت کند.

نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی برای شروع فعالیت خود به 5 قطب تقسیم شدند که شیراز نیز به عنوان یکی ازاین 5 قطب، در تاریخ های 23 و 24 مردادماه میزبان نمایندگان دانش آموزان استانهای بوشهر، کرمان، یزد، فارس ، هرمزگان و نمایندگان خارج از کشور است.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار