در گفت‌وگو با پانا

بختیاری‌زاده: نمی‌توانیم بگوییم چون از مراکش 3 امتیاز گرفتیم اسپانیا را هم می‌بریم

تهران (پانا) – مربی تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است ایران باید برای دیدار با اسپانیا به فکر ارائه فوتبالی قابل قبول باشد و نباید توقع غیرمعقول از تیم کارلوس کی‌روش داشت.

کد مطلب: ۸۳۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بختیاری‌زاده: نمی‌توانیم بگوییم چون از مراکش 3 امتیاز  گرفتیم اسپانیا را هم می‌بریم

سهراب بختیاری زاده مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان در گفت وگو با پانا درباره دیدار امشب تیم ملی ایران مقابل اسپانیا در هفته دوم جام جهانی 2018 گفت: مقابل اسپانیا بازی سخت و حساسی داریم، به خصوص اینکه اسپانیا مقابل پرتغال به تساوی رسید و این تقسیم امتیاز به ضرر ما شد، بنابراین این تیم الان همه توانش را به کار می‌گیرد که ایران را شکست بدهد.

دستیار زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید ادامه داد: نباید انتظار غیرمعقول از تیم ملی ایران داشته باشیم، همه ما می دانیم اسپانیا به‌عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی حریف سرسختی خواهد بود و تیمی است که ستاره‌های زیادی در لیست 23 نفره دارد. پس دلیلی ندارد در بازی تیم ایران مقابل اسپانیا خیلی متوقع باشیم. ما از مراکش سه امتیاز گرفتیم اما نمی‌توانیم بگوییم چون مراکش را برده‌ایم الان اسپانیا را هم می‌بریم. انتظارات باید معقول باشد و امیدوارم تیم ملی در درجه اول نمایش قابل قبولی ارائه دهد.

بختیاری زاده درباره مصدومیت روزبه چشمی و جانشین احتمالی این بازیکن گفت: از مصدومیت روزبه خیلی ناراحت شدم و در این شرایط کاش این اتفاق نمی‌افتد. تیم کی‌روش الان در شرایطی قرار گرفته که به تک تک بازیکنانش نیاز دارد و نبودن یکی از آنها به طور حتم خلل ایجاد می‌کند، اما ذات فوتبال همین است و نمی‌توانیم بگوییم بازیکن نباید مصدوم شود.

وی ادامه داد: در مورد جایگزین روزبه چشمی به نظرم پژمان منتظری از همه بهتر است، چرا که این بازیکن از نظر سطح آمادگی خیلی خوب است. البته تصمیم گیرنده نهایی درباره ترکیب تیم کارلوس کی‌روش است، او با بازیکنان زندگی کرده و به خوبی وضعیت همه را می‌داند. امیدوارم فقط ایران مقابل اسپانیا بازی قابل قبولی ارائه دهد و اگر نتیجه هم واگذار کردیم مردم تیم را رها نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار