شاعران نیشابوری برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور

نیشابور (پانا): تقدیر از شاعران نیشابوری در پانزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نورکه در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهربرگزارشد

کد مطلب: ۸۰۷۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شاعران نیشابوری برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی  ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مسئول فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب راهیان نور یک فناوری است که به وسیله آن گنجینه نهفته در هشت سال دفاع مقدس را استخراج می کنیم.

رمضانعلی بیات افزود: پیام انقلاب اسلامی و پیام دفاع مقدس به تدریج جغرافیای زمین را در بر گرفته و همه ما وظیفه داریم این الگوی ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری جشنواره ره آورد سرزمین نور که در دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر برگزار شد در بخش های فرهنگی جشنواره نظیر شعر ،فیلم و عکس ، نرم افزار ، دل نوشته و پویانمایی معرفی و لوح سپاس دریافت کردند.

بیات یادآورشد: درپانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نورگروه های سنی مختلف از هشت ساله تا بیش از شصت ساله در این جشنواره شرکت کردند که بیشترین آمار برگزیدگان جشنواره را بانوان به خود اختصاص دادند.

مسئول فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورتصریح کرد: شاعران نیشابوری خدابخش صفادل در بخش شعر کلاسیک وعفت خادمی دربخش شعر سپید در پانزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نورکه در دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر با حضور مسئولین برپا شد مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار