عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با پانا اعلام کرد

بررسی «لغو قرارداد اساتید دانشگاه آزاد» در مجلس

جلسه کمیسیون آموزش با فرهاد رهبر برگزار نشد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزار نشدن جلسه این کمیسیون با فرهاد رهبر با موضوع لغو قراردادهای برخی از اساتید دانشگاه آزاد گفت که این جلسه به زودی برگزار می‌شود و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۵۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی «لغو قرارداد اساتید دانشگاه آزاد» در مجلس

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با پانا درباره تصمیم اخیر دانشگاه آزاد در لغو قرارداد جمعی از اساتید در این دانشگاه گفت: قرار بود در جلسه هفته گذشته کمیسیون آموزش، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد حضور یابد و درباره اتفاقات اخیر در این دانشگاه توضیحاتی ارائه دهد اما با توجه به حجم کار مجلس در بررسی بودجه 97، این موضوع منتفی شد و قرار شد در یک روز دیگری انجام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های دانشگاه آزاد در جذب اساتید گفت: یکی از دلایلی که دعوت فرهاد رهبر در کمیسیون آموزش، نحوه تعامل این دانشگاه با وزارت علوم و همچنین موضوع جذب و بکارگیری اساتید است که این موضوع باید بررسی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید جزئیات لغو قرارداد اساتید دانشگاه آزاد بررسی و دلایل آن مشخص شود که این موضوع نیاز به برگزاری جلسه با مسئولان دانشگاه آزاد است.

در دو هفته گذشته به دنبال تصمیم فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، تعداد زیادی از استادان نیمه وقت دانشگاه آزاد لغو قرارداد شدند. این در حالی است که وزارت علوم نیز از این اقدام حمایت کرده و حضور استادان نیمه وقت در دانشگاه‌ها را خلاف قانون دانسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار