شهردار منطقه ۲۰ تهران خبر داد:

برپایی پایگاه های توزیع نهال رایگان در جنوب تهران

شهرری (پانا)-شهردار منطقه 20 با اشاره به فعالیتهای اخیر شهرداری از برپایی پایگاه های توزیع نهال رایگان در جهت اجرای طرح نهضت درختکاری در جنوب تهران خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی  پایگاه های توزیع نهال رایگان در جنوب تهران

سید احمد صفوی ،در گفتگوبا خبرنگارپاناشهرستانهای تهراندر این رابطه اظهار داشت: طرح نهضت درختکاری از 2 ماه گذشته در این منطقه در حال اجراست و در این مدت 2 هزار نهال در منازل شهروندان و 39 هزار اصله نیز در سطح منطقه و فضاهای سبز شهری کاشته شده است.

وی در ادامه به اهمیت توسعه فضاهای سبز شهری برای کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: فصل درختکاری فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضاهای سبز شهری به ویژه در منازل، مدارس، ادارات و مجتمع های مسکونی با مشارکت شهروندان است.

صفوی با تاکید بر اهمیت لایروبی انهار این منطقه با توجه به سرازیر شدن آب های سطحی شهر تهران گفت: مدیریت شهری این منطقه همواره برای مدیریت بارش های فصلی آمادگی لازم را دارد و لایروبی انهار و کانال های فرعی و اصلی به صورت مدام و برنامه ریزی شده انجام شده است.

شهردار منطقه 20 روش و تحلیل دقیق فعالیت های ستادی شهرداری را مهم برشمرد و تصریح کرد: با حل و فصل مسائل پیش روی اجرای پروژه ها، روند عملیاتی طرح های شهری تسریع شده و از آن جا که این منطقه نیازمند فعالیت های شبانه روزی در مراسم های مناسبتی است خدمت رسانی به حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی، امر نگهداشت در بارش کم سابقه اخیر، فعالیت های مناسب با دهه مبارک فجر و بستر سازی برای مراسم راهپیمایی22 بهمن شهرری از جمله فعالیت های ویژه این شهرداری بوده است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار