پیش‌بینی حضور ۴ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت بدو ورود به دبستان تربت حیدریه

تربت حیدریه (پانا) _ معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه گفت پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴ هزار دانش‌آموز کلاس اولی تحت پوشش برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی حضور ۴ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت بدو ورود به دبستان تربت حیدریه

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه در بازدید از دو پایگاه سنجش سلامت دانش‌آموزان‌ بدو ورود به دبستان شهرستان، که در مدرسه استثنایی میعاد و دبستان ثامن الائمه فعالیت می‌کنند، گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۴ هزار دانش آموز کلاس اولی تحت پوشش برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گیرند.

محمدرضا قرائی تربتی افزود: سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان تربت حیدریه از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شده است و پیش بینی می شود تا اواخر شهریور ماه ادامه یابد.

وی بیان کرد: دانش آموزان براساس شبکه نوبت دهی و در زمان‌های تعیین شده، به دور از هرگونه تجمع به پایگاه‌های سنجش مراجعه می کنند.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه همچنین گفت: در این پایگاه‌ها وضعیت آمادگی جسمانی، سلامت بینایی، شنوایی و وضعیت توان یادگیری دانش‌آموزان‌ سنجیده می‌شود و در نهایت آمادگی آنان برای آموزش‌پذیری در دوره دبستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و درصورت نیاز به پایگاه های تخصصی ارجاع داده می‌شوند. ضمنا ثبت‌نام در پایه اول بدون گواهی آمادگی تحصیلی مراکز سنجش ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار