معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

راه نجات از آسیب‌های اجتماعی انس با قرآن است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در اختتامیه پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های سراسر کشور، یادگیری قرآن را راهی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
راه نجات از آسیب‌های اجتماعی انس با قرآن است

مجتبی ولی‌پوری، در این برنامه ضمن تشکر از مدیران مراکز دارالقرآن‌های کشور برای شرکت در این دوره گفت: حضور وزیر آموزش و پرورش و شورای معاونین در این برنامه دو نکته‌ی مهم را نشان می‌دهد. اول اهتمام این عزیزان به برنامه‌های قرآنی و دوم تعامل خوب و تلاش‌های تاثیرگذار آقای مسیب‌زاده برای برگزاری این دوره از توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های سراسر کشور است. همچنین از همکاران ستادی که برای برگزاری این دوره از جشنواره همراه همیشگی ما بودند تشکر می‌کنم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری این دوره کاری عظیم و ارزشمند بود افزود: در دوره‌ای که ما قرار گرفتیم و در زیست بوم جدید، لازم است که مدیران دارالقرآن‌ها مجهز به ابزار جدید شوند و چه چیزی بهتر از استفاده از راهنمایی‌های اساتیدی که در این دوره حضور پیدا کردند. همچنین دارالقرآن‌ها باید مرکز تمام برنامه‌های قرآنی باشند و این مسئله لزوم توانمدسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های کشور را تبیین می‌کند.
وی افزود: مدیران مراکز دارالقرآن‌ها، در کنار آموزش‌های سنتی باید مجهز به روش‌های نوین و علمی شوند و با‌ استفاده از آن‌ها برنامه‌های قرآنی خود را پیش برند.
وی در پایان با اشاره به این نکته که راه نجات از آسیب‌های اجتماعی انس با قرآن است افزود: اگر بخواهیم از آسیب‌های اجتماعی نجات پیدا کنیم، باید به قرآن و آموزش‌های قرآنی پناه ببریم. همچنین محافل انس با قرآن هم زمینه‌ی ظهور استعدادها را فراهم می‌کند و هم باعث جذب دیگران می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار