سردار دلها

من قاسم سلیمانی ام

کرمان( پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت:پیشتازان کرمان امروز را با شعار من قاسم سلیمانی ام آغاز کردند

کد مطلب: ۹۹۲۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
من قاسم سلیمانی ام

هاشم برآوردی در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : ضایعه بزرگ شهادت سپهبد سلیمانی نه تنها برای مردم ایران بلکه برای دنیا بسیار سنگین بود.

وی افزود: امروز پیشتازان با شعار من قاسم سلیمانی هستم و با نیمه برافراشته کردن پرچم جمهوری اسلامی ایران ارادت خود را به سردار سلیمانی نشان دادند.

برآوردی گفت: سازمان دانش آموزی استان کرمان با بیش از ۱۰۰ هزار پیشتاز آمادگی خود را جهت انجام وظایف محوله اعلام می کند.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم گرچه متولد کرمان است ولی متعلق به کل مظلومان عالم است و امیر دلها بود و هست.

وی حضور گسترده ی پیشتازان استان کرمان را در راهپیمایی روز جمعه در محکوم کردن عاملین شهادت این سردار بزرگ را نشان از ارادت آنها به سپهبد سلیمانی دانسته و گفت: چشم انتظار ورود پیکر شهدای عزیز هستیم و به کوری چشم دشمنان شاهد حضور حد اکثر ی مردم عزیز خواهیم بود.

لازم به ذکر است ، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای آیین های تشییع و خاکسپاری پیکر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش را اعلام کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی کل سپاه آیین های تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشورمان در مشهد مقدس و تهران و تشییع و خاکسپاری در کرمان که با حضور آحاد ملت قدرشناس وشهید پرور ایران اسلامی برگزار خواهد شد، به شرح زیرمی باشد:

مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور جبهه مقاومت و همرزمانش در مشهد مقدس ، صبح روز یکشنبه (۱۵ دی ماه) در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

همچنین مراسم تشییع در تهران، صبح روز دوشنبه(۱۶ دی ماه) برگزار می شود و سپس پیکر مطهر این سرباز امت و ولایت صبح روز سه شنبه(۱۷ دی ماه) در کرمان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

جزئیات آیین های ترحیم سپهبد قاسم سلیمانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار