مسمومیت ۲۷نفر با گاز مونوکسیدکربن در مرودشت

شیراز(پانا) - سرپرست مرکز اورژانس مرودشت از مسمومیت پنج نفر از شهروندان به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن در تالار عروسی خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۴۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مسمومیت ۲۷نفر با گاز مونوکسیدکربن در مرودشت

دکتر مهران غلامی افزود: پس از تماس سریعا دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده که هنگام رسیدن به محل با ۱۲نفر مصدوم روبرو شدند که همه با امبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند، در ادامه تعداد ۱۵نفر با وسیله شخصی خودشان به بیمارستان شهید مطهری مرودشت مراجعه کردند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی هایی که مرکز اورژانس با بخش فوریتهای پزشکی بیمارستان شهید مطهری داشته سریعا بخش فوریتهای بیمارستان در آماده باش کامل به همراه اضافه کردن تخت و نیرو تمامی اقدامات جهت کمک به این بیماران را فراهم نموده و تیم نظارتی واحد بلایا نیز به سرعت در محل حادثه و بیمارستان حاضر شدند.

سرپرست مرکز اورژانس شهرستان مرودشت در ادامه بیان داشت: با سرد شدن هوا و استفاده نادرست از وسایل گرمایشی و گازسوز توصیه می شود قبل از راه اندازی وسایل گرمایشی، از سلامت مسیر دودکش ساختمان و عدم نشتی و اتصال مناسب لوله ها اطمینان حاصل کنید.

غلامی در پایان از همشهریان خواست ضمن رعایت کامل نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز در صورت مشاهده هر گونه علائم و نشانه‌های گاز گرفتگی از قبیل سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ، تنگی نفس، ضعف جسمانی ضمن خارج شدن از محل، با سامانه ۱۱۵ تماس بگیرید یا به اولین مرکز درمانی مراجعه کنند تا شاهد چنین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار