15 آبان ماه، ثبت نام مسابقات پرسش مهر دانش آموزان و فرهنگیان آغاز می شود

سنندج(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: آغاز ثبت نام مسابقات پرسش مهر 20 دانش اموزان و فرهنگیان در سامانه همگام از 15 آبان ماه 98 انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
15 آبان ماه، ثبت نام مسابقات پرسش مهر دانش آموزان و فرهنگیان آغاز می شود

حجت الله نریمانی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان ، با اعلام این خبر گفت: کلیه دانش آموزان و معلمان می توانند آثار خود را حداکثر تا 15 آذر ماه به همراه شناسنامه اثر ممهور به مهر آموزشگاه ارسال نمایند.

نریمانی ادامه داد: کلیه آثار برگزیده مرحله کشوری علاوه بر دریافت جوایز ارزشمند و لوح تقدیر و گواهی نامه شرکت در مسابقه، در نمایشگاه کنگره ملی پرسش مهر 20 به نمایش گذاشته می شوند.

وی گفت: ریاست محترم جمهوری شعار پرسش مهر 20 را « آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.» مطرح فرمودند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان در ادامه به شرایط و ضوابط برگزاری پرسش مهر 20 اشاره کرد و مخاطبین این برنامه دانش آموزان دوره های تحصیلی و معلمان کلیه دوره های شاغل در آموزش و پرورش می باشند.

نریمانی همچنین به عناوین رشته های مسابقه نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقه در رشته فرهنگی شامل: ادبی( شعر، داستان کوتاه، سخنوری)، رسانه و فضای مجازی( وبلاگ نویسی)، هنری شامل: هنرهای تجسمی، گرافیک( تصویر سازی، پوستر، عکاسی)، نقاشی( آبرنگ و رنگ روغن)، طراحی، کاریکاتور، خوشنویسی و هنر مفهومی، حجم و مجسمه، نقاش خط، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه( فیلم کوتاه مستند، داستانی، پویانمایی)، نمایش نامه نویسی و هنرهای آوایی( سرود همگانی) می باشد.

وی تاکید کرد: در بخش فرهنگیان کلیه آثار می بایست تا ابتدای دی ماه از طریق سامانه همگام بارگزاری و به دبیرخانه کشوری واصل شده باشد و آثاری که پس از این تاریخ ارسال شود داوری نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار