تاکید فرماندار اشکذر برافزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی شهرستان

اشکذر (پانا)- "هادی هادی نسب " بر فراهم کردن بستر قانونی برای افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی شهرستان تاکید و افزود: استفاده از تشکل ها و انجمن های دانشجویی می تواند در جذب مشارکت دانشجویان موثر واقع شود.

کد مطلب: ۹۵۹۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار اشکذر برافزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی شهرستان

فرماندار اشکذر در کمیسیون دانشجویی این شهرستان که با حضور روسای دانشگاه های آزاد اسلامی، علم و هنر اشکذر و پیام نور رضوانشهر برگزار شد، دانشگاه را ظرفیتی مناسب برای توسعه شهرستان در حوزه های علمی و فرهنگی برشمرد و بر تقویت این نهاد علمی با بهره گیری از نظرات فرهیختگان و اساتید با تجربه دانشگاهی تاکید کرد.

هادی هادی نسب با بیان اینکه علی رغم دقت نظر مراجع علمی صلاحیت دار، تمرکز بر مباحث انتزاعی، نظری و اندیشه ای در پایان نامه زیاد است، اظهار داشت: ضرورت دارد تا سمت و سوی پایان نامه های دانشجویی به موضوعاتی که کاربردی ترند و می توانند کمک کار شهرستان در موضوعات مختلف باشند، سوق داده شود.

در این جلسه روسای مراکز دانشگاهی شهرستان اشکذر به بیان مهمترین مسائل و مشکلات خود پرداختند و مقرر گردید جهت بررسی و رفع هر یک از این مسائل، جلسه ای مشترک با حضور روسای ادارات شهرستان و مدیران استانی مرتبط برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار