تقدیر از عوامل اجرایی برنامه تعالی هنرستان فدک گناباد

گناباد (پانا)- با حضور مدیرو معاونین آموزش و پرورش گناباد از همکاران فعال در برنامه تعالی هنرستان فدک تقدیر شد .

کد مطلب: ۹۵۱۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از عوامل اجرایی برنامه تعالی هنرستان فدک گناباد

مدیر اموزش و پرورش گناباد در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی برنامه تعالی هنرستان فدک ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین گفت:این هنرستان به عنوان یکی از سه نماینده استان در ارزیابی برنامه تعالی به کشور معرفی شده است که امیدواریم با تلاش و جدیتی که کارشناسی فنی مدیریت و نیز مدیر و دبیران این هنرستان در این راستا داشته اند به جایگاه برتر در سطح کشور نیز دست یابد .

وی گفت: برنامه ریزی، توسعه ی مشارکت ها، توانمند سازی کارکنان و مدیریت اجرایی و اداری از ماموریت مدیران مدارس در برنامه تعالی است.

حسین احمدی ضمن تقدیر از مدیریت و پرسنل آموزشگاه فدک جهت راهیابی به مرحله کشوری برنامه تعالی بیان کرد: آموزشگاه فدک در مدت کوتاهی با رعایت تمام معیار و ملاک های اجرایی برنامه تعالی پیشرو در بین مدارس فنی و کاردانش شهرستان شده که با یک مدیریت سیستمی حداکثر مشارکت اعضا را در جلوگیری از گوشه گیری افراد در مشارکت امور داشته و سبب شده است که بسترهای مناسبی برای استاندارهای آموزشی همراه باروحیه مسئولیت پذیری و تعهد و شراکت در انجام امور مدرسه حاصل شود.

برنامه تعالی در سطح شهرستان گناباد از سال 1392 به صورت کلی اجرا شده که در سالهای گذشته نیز اموزشگاه فرزانگان؛ در سطح کشور جایگاه برتر را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار