ذوالنور، نماینده مردم قم:

بنده را هم به عنوان مددکار ایتام و محرومان پذیرا باشید

قم (پانا) - متعادل سازی شرایط زندگی مردم در دستور کار مجلس است و تلاش خواهیم کرد، حقوق ایتام و محرومان ضایع نشود.

کد مطلب: ۹۴۵۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بنده را هم به عنوان مددکار ایتام و محرومان پذیرا باشید

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در احادیث و روایات آمده است که اگر کسی سرپرستی افرادی را قبول کند و حقوق آنها را ضایع کند ملعون است گفت: این ضایع کردن حق می تواند مصادیق زیادی داشته باشد.
وی افزود: علاوه بر سرپرستان خانوارها و مدیران، حکومت هم باید راه رشد و تعالی را برای مردم فراهم کند ولی در حال حاضر متاسفانه مردم در شرایط بد اقتصادی و معیشتی قرار دارند.
نماینده مردم قم با اشاره به اینکه قرآن امر می کند باید از حال نیازمندان آبرومند باخبر شد افزود: مراقب باشید از زندگی و حال این افراد بی خبر نباشید و در حد توان خود به آنها کمک کنید.
ذوالنور سیاست های غلط اقتصادی، ناکارآمدی و سوء مدیریت در کشور را علت 80 درصد مشکلات و بحران های کشور دانست و تأکید کرد: طرح مقابله با فسادی که در مجلس در حال بررسی و تدوین است به متعادل سازی شرایط زندگی مردم کمک خواهد کرد.
رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس طلاقهای زیاد با ریشه های اقتصادی را خاطر نشان کرد و گفت: با توجه به تزلزل اقتصادی و آسیبهای بعد از آن که در این خانواده ها ایجاد می شود، قطعا مقصر آنها در پیشگاه الهی بخشیده نمی شود.
وی با بیان اینکه برخی از مدیران توان کارکردن را دارند ولی به اندازه توان خود کار نمی کنند گفت: بنده معتقدم این مدیران نمی توانند در محضر الهی پاسخگوی عملکردشان باشند در حالیکه در نقطه مقابل این افراد، خادمان مردم ثواب عظیمی خواهند برد یعنی کسانی که برای احیاء انسانها، رفع حوائجشان و بازگشت امید به زندگیشان تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه توفیق خدمت به مردم نصیب هر کسی نمی شود گفت: طبق روایات حاجت های مردم به سوی شما نعمت های الهی هستند و باید از این فرصت ها قبل از آنکه از دست برود بهره کافی برد.
ذوالنور با بیان اینکه بنده را هم به عنوان مددکار ایتام و محرومان پذیرا باشید گفت: به سهم خودم در مجلس از کمیته امداد و به عنوان یک سرباز از بودجه های رفاهی ایتام و فقرا دفاع خواهم کرد.
اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از خدمات این نهاد در چهار ماهه نخست امسال ارائه کرد.
وی با بیان اینکه در زمینه های مسکن، درمان و اشتغال نیازمندان با کمبود اعتبارات مواجه هستیم، خواستار جلوگیری از کاهش اعتبارات این نهاد از بودجه های امسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار