اردوی پیشتازان، از استانداردترین اردوهای دانش‌آموزی است

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس در روز پایانی اردوی استانی پسران پیشتاز گفت : اردو پیشتازان یکی از استاندارد ترین اردو هاست که تمام بخش های آن به صورت استاندارد و حرفه ای تهیه شده است.

کد مطلب: ۹۲۹۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوی پیشتازان، از استانداردترین اردوهای دانش‌آموزی است

محسن کلاری در مراسم پایانی اردوی استانی پیشتازان با اشاره به موفقیت و درخشش پیشتازان فارس در تمام فعالیت‌ها گفت: حضور ۳ نفر از دانش‌آموزان فارس در مجامع کشوری به عنوان مشاوران وزیر اقتخاری بزرگ برای دانش‌آموزان فارس است.

او با بیان اینکه اردوی پیشتازان و فراگیری منش‌های ۱۲ گانه تشکیلاتی فرصتی مناسب برای تربیت اجتماعی و یادگیری زندگی جمعی است ادامه داد: نظم و قانونمداری، دیانت و معنویت و سایر منش‌های تشکیلاتی در اردوی شما پیشتازان پسر نمود داشته است و خوشحالیم که شما پیشتازان توانستید با نظم حاکم در اردو، یک اردوی خوب و بانشاط و حقیقی را رقم بزنید.

کلاری ضمن تشکر از تمام مسئولان و دانش آموزان حاضر در اردو تصریح کرد : شما دانش‌آموزان فرهیخته و مومن توانستید اردویی به عظمت وجودتان رقم بزنید و آموزه‌ها و تجربیات خود را به خوبی با یکدیگر به اشتراک بگذارید و ۲۱ نفر منتخب خود را برای اعزام به اردوی ملی برگزینید.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان پس از آغاز مدارس به عنوان یاور مربی معرفی می‌شوند عنوان کرد : آرزو می کنم همه‌ی شما در اردوهای بعدی حضور داشته باشید.

در اردوی استانی پسران پیشتاز از جمعه ۲۱ تیرماه تا روز دوشنبه ۲۴ ادامه داشت و از بین ۱۰۰ نفر دانشآموز پیشتاز ۲۱ نفر منتخب برای اعزام به اردوی ملی برگزیده شدند.

خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار