اخبار پلیس قم:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه شب های قدر در هسته مرکزی شهرقم

قم (پانا) - سرپرست پلیس راهور استان قم از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه شب های قدر در هسته مرکزی شهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه شب های قدر در هسته مرکزی شهرقم
کشف محموله میلیاردی پارچه رومبلی قاچاق در قم

سردار" عبدالرضا آقاخانی" اظهار داشت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و مبارزه جدی با قاچاقچیان کالا و ارز در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین کنترل غیرمحسوس خودروهای عبوری به یک دستگاه "کامیونت چادر دار مسقف" مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی بعمل آمده مشخص شد کامیونت موصوف حامل بار 131 طاقه پارچه رومبلی بوده که راننده اظهار داشته محموله را از انباری واقع در یکی از استان های مرکزی کشور به مقصد پایتخت بارگیری کرده اما به دلیل اینکه راننده هیچ گونه مدارک و اسناد گمرکی در این خصوص ارائه نکرد توسط ماموران دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان قم ارزش ریالی کالای قاچاق را 4 میلیارد و 730 میلیون ریال اعلام و بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم نیز به مرجع قضائی استان معرفی شد.

کشف بیش از 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان، از دستگیری 2 متهم در این رابطه خبر داد.
این مقام انتظامی اظهارداشت: در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد 2نفر به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در استان فعالیت دارند.
وی افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و در بررسی های اولیه صورت گرفته محل نگهداری مواد مخدر و سکونت متهمان شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی وارد منزل متهم شدند و در بازرسی بعمل آمده مقدار 24 کیلو و 850 گرم مواد مخدر تریاک، 645 گرم مواد مخدر هرویین در قالب 159 بسته، 240 گرم مواد روانگردان شیشه، 4دستگاه ترازوی توزین و 2 قبضه چاقو کشف کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در ادامه ماموران طی یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند متهمان را که به وسیله دو دستگاه خودروی سواری" تیبا" و "پژو پارس" اقدام به توزیع و پخش مواد مخدر در سطح شهر را می کردند نیز شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: خودروهای مذکور توقیف و متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه شب های قدر در هسته مرکزی شهرقم

سرهنگ"علی حسن قیصری" اظهار داشت: تمهیدات ترافیکی ویژه شب های قدر، با حضور کارکنان پلیس راهور استان در هسته مرکزی شهر و مسجدمقدس جمکران اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم سوگواری و عزاداری شهادت حضرت علی(ع) در شب های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، تصریح کرد: پلیس راهور استان برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم اقدامات لازم را از روز جمعه مورخه 98/3/3 الی 98/3/7 در دستور کار خود قرار داده است.
سرهنگ قیصری افزود: پلیس راهور استان با برنامه ‌ریزی صحیح نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیک، پاکسازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر و مسجدمقدس جمکران و برقراری محدودیت عبور و مرور در صورت نیاز در حوزه استحفاظی خود تا پایان مراسم آمادگی 100 درصدی خواهند داشت.
سرپرست پلیس راهور استان بیان داشت: محدودیت توقف و تردد وسایل نقلیه در صورت نیاز از ساعت 21 شب های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم در طول مسیرهای "چهار راه عمار یاسر"،"آذر به سمت سه راه" و چهار راه بازار"، "میدان روح الله به سمت تقاطع حجتیه" و رینگ اطراف "مسجد مقدس جمکران"، توقف ممنوع خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار