در مراسمی با حضور مسئولان

مدیر جدید اداره برق شهرستان لالی معارفه شد

پانا(لالی)- در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی ضمن تجلیل از زحمات مدیر سابق اداره برق ، رئیس جدید این اداره در لالی معارفه شد .

کد مطلب: ۹۱۴۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید اداره برق شهرستان لالی معارفه شد

در این برنامه که در محل فرمانداری برگزار شده بود از چندین سال تلاش مجید پناهی در حوزه خدمات برق رسانی به مردم شهرستان لالی تقدیر شد .

در این مراسم علی حاجی پور که پیش از این در قسمت حراست این اداره به شهروندان لالی ارائه خدمت می کرد به عنوان مدیر جدید اداره برق شهرستان لالی معارفه شد.

در حالی مدیر جدید اداره برق از فرزندان بومی شهرستان لالی انتخاب شده که مدیران قبلی غالبا غیر بومی بوده اند و فعالیت های مناسبی هم در حوزه برق دار کردن روستاها ، اصلاح شبکه و پایداری آن در سطح شهرستان داشته اند .

این مراسم تودیع و معارفه با حضور گودرز ترکی زاده فرماندار لالی ، مهندس عبیداوی معاونت بهره برداری و مهندس بابادی مسئول حراست فیزیکی شرکت توزیع برق خوزستان برگزارشد .

جا به جایی تیرها در برخی از خیابان ها ، بهسازی شبکه ، پایداری چریان برق و ادامه برق دار کردن روستاها از جمله انتظاراتی است که مردم شهرستان لالی از اداره برق و مدیر جدید آن داشته که البته دست یابی به آن با توجه به روند فعالیت های این اداره در سال های اخیر دور از دسترس نخواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار