«دکتر قریب»، «مزد ترس» و «پایتخت۱» برنامه‌های نوروزی آی‌فیلم 2

تهران (پانا) - کانال آی‌فیلم۲ برای نوروز ۹۸ سریال‌های «روزگار قریب»، «پایتخت ۱»، «دلنوازان»، «مزد ترس» و «خانه بی‌پرنده» و «دنیای شیرین» را نمایش می‌دهد.

کد مطلب: ۹۰۲۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
«دکتر قریب»، «مزد ترس» و  «پایتخت۱» برنامه‌های نوروزی آی‌فیلم 2

به گزارش صداوسیمای برون‌مرزی، کانال آی‌فیلم ۲ مجموعه نوستالژیک «دنیای شیرین» را در اولین باکس جدول پخش خود قرار داده است.

این مجموعه تلویزیونی به‌کارگردانی بهروز بقایی و با بازی رضا عطاران در ساعت ۱۶ (به‌وقت کابل) هر روز روی آنتن می‌رود. نمایش سریال «دنیای شیرین» که پخش آن به‌تازگی آغاز شده، تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

برای باکس ساعت ۱۷ مجموعه تلویزیونی «خانه بی‌پرنده» در نظر گرفته شده که از ۶ فروردین جایگزین مجموعه «کوچه اقاقیا» خواهد شد. «خانه بی‌پرنده» را کاظم معصومی در سال ۱۳۸۹ در ۳۲ قسمت ساخته و بازیگرانی همچون محمد حاتمی، روناک یونسی، ساقی زینتی، شهروز ابراهیمی، اسماعیل خلج و آهو خردمند در آن حضور دارند.

پخش مجموعه پلیسی «مزد ترس» به‌نویسندگی و کارگردانی حمید تمجیدی نیز از ۱۱ فروردین با پایان‌یافتن سریال «کلانتر۳» آغاز می‌شود.

«مزد ترس» محصول سال ۱۳۷۱ است و عبدالرضا اکبری، اسماعیل محرابی، علی دهکردی، حمیده خیرآبادی، فریبرز عرب‌نیا، فریبا متخصص، رضا بنفشه‌خواه و... از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. این مجموعه تلویزیونی هر روز ساعت ۱۸ راهی آنتن می‌شود و هر ۶ ساعت در سه نوبت بازپخش خواهد شد.

پخش مجموعه دلنوازان به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده تا ۱۲ فروردین در ساعت ۱۹ هر روز ادامه خواهد داشت.

سریال طنز «پایتخت۱» از اول فروردین آغاز می‌شود و قرار است چهار فصل دیگر آن نیز به‌نوبت و پشت‌سرهم به نمایش گذاشته شوند. این مجموعه طنز با بازی محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرا‌فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل، هومن حاجی‌عبداللهی هر شب ساعت ۲۰ روانه آنتن خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «روزگار قریب» که پخش آن از امروز آغاز شده، دیگر مجموعه نوروزی کانال آی‌فیلم۲ است که در باکس ساعت ۲۱ قرار گرفته است. «روزگار قریب» به کارگردانی کیانوش عیاری و با بازی مهدی و ناصر هاشمی در نقش دکتر قریب، شرح زندگانی این پزشک توانای ایرانی را به تصویر کشیده است.

بر اساس این گزارش، کانال آی‌فیلم۲، ۶ مجموعه تلویزیونی را در ژانرهای مختلف برای ایام نوروز برای مخاطبانش در افغانستان و تاجیکستان نمایش می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار