افتخاری دیگر برای شیر زنان کهگیلویه و بویراحمدی:

بانوی کهگیلویه و بویراحمدی رئیس مجمع مربیان خانم و عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور شد

یاسوج (پانا) - فاطمه نجاتبخش در انتخابات ششمین دوره مجمع مربیان کشور به عنوان رئیس مجمع مربیان خانم و عضو هیأت امنای سازمان دانش آموزی کشور انتخاب شد.

کد مطلب: ۹۰۰۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بانوی کهگیلویه و بویراحمدی  رئیس مجمع مربیان خانم و عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور شد

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: انتخابات هشتمین دوره مجمع اعضا و ششمین دوره مجمع مربیان کشور با حضور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، قائم مقام سازمان دانش آموزی، به میزبانی اردوگاه شهید باهنر تهران ۱۸ و ۱۹ اسفند برگزار شد.

سید نظام مرادی با اشاره به شیوه انتخابات مجامع سازمان دانش آموز افزود: انتخابات مجامع در دو سطح دانش‌آموزان پیشتاز و مربیان به تفکیک جنسیت در سطوح مناطق، نواحی، شهرستان‌ها، استان و کشور برگزار می شود. و در نهایت برترین و کارآزموده‌ترین و مجرب‌ترین مربیان و اعضا به" شورای برنامه‌ریزی"و "هیات امنای سازمان دانش‌آموزی" راه پیدا می کنند.

مرادی گفت: هیأت امناء بالاترین رکن سازمان دانش آموزی است که وظیفه آن سیاست گذاری و تعیین خط مشی های کلی سازمان و نظارت بر تحقق اهداف آن، تصویب برنامه های سالانه و توسعه سازمان،تأیید رئیس سازمان برای انتصاب،بررسی گزارشهای مالی و عملکرد سازمان و تصویب آن، بررسی و تأمین منابع مالی و بودجه سالانه سازمان می باشد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طبق ماده هفت اساسنامه سازمان دانش آموزی، وزیرآموزش و پرورش رئیس هیأت امناء است، گفت: اعضای هیأت امناء سازمان دانش آموزی شامل معاون رئیس جمهور و سرپرست سازمان تربیت بدنی، دبیرشورای عالی جوانان، فرمانده نیروی مقاومت بسیج یا نماینده تام الاختیار او، رئیس اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان،مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش( نایب رئیس هیأت امنا)،رئیس سازمان دانش آموزی(دبیر هیأت امنا) می باشد.

مرادی افزود: چهار نفر از مجمع مربیان و اعضا سازمان (یک مربی زن - یک مربی مرد - یک دانش آموز پسر - یک دانش آموز دختر) که در انتخابات مجمع نمایندگان مربیان و اعضا کشور بیشترین رآی را بیاورند به مدت دو سال عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی می شوند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان تصریح کرد: بر همین اساس در انتخابات هشتمین دوره مجمع اعضا و ششمین دوره مجمع مربیان کشور، فاطمه نجاتبخش از استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب بیشترین آرا بعنوان رئیس مجمع مربیان خانم و عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور انتخاب شد.

مرادی با تبریک این موفقیت و یادآوری کسب رتبه نخست کشور در جذب اعضا و مربی پیشتاز گفت: به فضل الهی و به سبب همراهی های خالصانه و اثر گذار، مسؤلین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق، مربیان و اعضای پیشتاز، شاهد موفقیت های چشم گیری، آن هم پس از سال ها در مجموعه ی سازمان دانش آموزی استان بوده ایم.

بیش از ۵۷ هزار مربی پیشتاز در ۷۱۹ شهرستان کشور وجود دارد. ۶۴ نفر مشتمل بر ۳۲ نفر زن و ۳۲ نفر مرد در مرحله کشوری ششمین دوره مجمع مربیان حضور داشتند.

احکام اعضای هیأت امناء توسط وزیر آموزش و پرورش صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار