رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی خبرداد:

ذخیره سازی ٢٦٠٠ تن سیب و پرتقال عید آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: برای تامین میوه شب عید مردم استان ، 2 هزار و 600 تن سیب درختی و پرتقال ذخیره سازی شده است.

کد مطلب: ۹۰۰۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ذخیره سازی ٢٦٠٠ تن سیب و پرتقال عید آذربایجان غربی

رسول جلیلی در جلسه معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی مهاباد افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در زمینه تامین میوه شب عید، یکهزار و 600 تن پرتقال و یکهزار تن سیب درختی با همکاری ستاد تنطیم بازار آذربایجان غربی تامین و در سردخانه های استان و تعاونی روستایی نگهداری می شود تا کمبودی در این خصوص در ایام نوروز وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه همه ساله از دی ماه ذخیره سازی میوه شب عید آغاز می‌شود، ادامه داد: ذخیره سازی این مقدار میوه براساس نیازسنجی های استان در دستور کار قرار گرفته و هیچ کمبودی از لحاظ تامین میوه وجود ندارد و در مراکز عرضه مستقیم از اواخر اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۸ توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در همین مدت بیش از 190 تن گوشت قرمز نیز از طریق ستاد تنظیم بازار برای آذربایجان غربی درنظر گرفته و تاکنون 90 تن آن دریافت و در بین شهرهای این استان توزیع شده و همچنان تداوم دارد.

عبدالرحمان کلیجی مدیر سابق جهاد کشاورزی مهاباد نیز در این مراسم گفت: تولید 340 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در سال نشان از عملکرد خوب کشاورزان وتلاش های کارشناسان این مدیریت است.

وی اضافه کرد: در بخش طرح های فنی کشاورزی، مهاباد اجرای یک سوم کل پروژه های خرده مالکی آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار