برگزاری کنسرت حمید حامی در فارس ممنوع شد

شیراز (پانا) - معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پی پخش گوشه ای از کنسرت حمید حامی که در تالار حافظ شیراز برگزار شده بود و حواشی مربوط به آن، حرکت یاد شده را کاملاً محکوم کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنسرت حمید حامی در فارس ممنوع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مهدی رنجبر گفت: اکنون که چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با شکوهی بیش از پیش جشن گرفتیم، برخی در تلاشند تا این جشن ملی را با ایجاد حواشی نامرتبط و بزرگ‌نمایی برخی اتفاقات به تلخی بکشانند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در راستای شادابی و نشاط بیش از پیش جامعه به ویژه در روزهایی که مشکلات اقتصادی فشارهای زیادی را بر جامعه تحمیل کرده است، تلاش است تا با اجرای برنامه‌های شاد و مفرحی، روحیه شادابی و نشاط را در جامعه زنده نگه داشته شود.

او ادامه داد: در هیمن راستا پس از بازبینی‌ها و بررسی‌های اولیه، مجوز اجرای این گونه برنامه‌ها صادر شده‌ است.

رنجبر اظهار داشت: در تمام مراحل از آغاز صدور مجوز تا انتها، این اداره کل به ویژه بخش فرهنگی هنری و حراست، با دغدغه و حساسیت فراوان تلاش دارند تا برنامه‌ها بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شوند و مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

او ادامه داد: مدیریت حوزه فرهنگ و هنر استان ادب‌پرور فارس نخواهد گذاشت تا برخی با سوءاستفاده از موقعیت، برنامه‌ها را با اقدامات غیرمرتبط و خارج از هنجارهای فرهنگی و هنری جامعه، به حاشیه ببرند و این اداره کل در اجرای کنسرت حمید حامی، در سانس اول به محض مشاهده پخش یک تصویر نامتعارف، سریعاً ضمن تذکر لازم از ادامه و تکرار آن جلوگیری کرد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: لذا شایسته نیست برخی با دیدن یک حاشیه، که با واکنش سریع و به‌موقع حراست این اداره کل، از ادامه آن بدون ایجاد تشنج و با آرامش تمام، جلوگیری شده است، با بزرگ‌نمایی آن، موجب ایجاد تکدر خاطر در دیگران شوند.

رنجیر گفت: این اداره کل ضمن محکوم کردن این حرکت، به مردم شریف و شهیدپرور شیراز و استان فارس، این اطمینان را می‌دهد که با پیگیری و بررسی‌های لازم، با عوامل فنی، اتاق انفورماتیک و برگزار کننده، برخورد قانونی انجام شده و تذکرات لازم نیز به خواننده و گروه اجرایی ابلاغ شده است و مجوز هیچ اجرایی برای این گروه تا اطلاع ثانوی در استان فارس صادر نخواهد شد.

طی روز‌های اخیر تصویری در شبکه‌های مجازی مربوط به کنسرت حمید حامی در شیراز منتشر و دست به دست شده که نشان می‌دهد برای لحظاتی در حین اجرای موسیقی، تصاویر نامتعارفی روی مانیتور پشت سر گروه پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار