نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی :بنیاد شهیدمکلف به تقبل هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران شد

بیرجند(پانا) _ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به تصویب طرح مرتبط با رفع مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران گفت: طبق این مصوبه بنیاد شهید مکلف به تقبل هزینه‌های بیمه تکمیلی ایثارگران شده است.

کد مطلب: ۸۸۵۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی :بنیاد شهیدمکلف به تقبل هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران شد

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه از مدتی پیش بیمه تکمیلی ایثارگران دچار اشکال شده بود، گفت: بنیاد شهید از انجام تعهدات خود در زمینه بیمه تکمیلی ایثارگران شانه خالی کرده و هیأت دولت نیز بیمه آنان را به دستگاه هایی که در آنجا شاغل هستند واگذار کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرف دیگر دستگاه‌ها بیان می‌داشتند اعتباری برای این امر ندارند و در نتیجه این اتفاق ایثارگران باید حتی هزینه بیماری هایی که نتیجه دوران اسارت و جانبازی بود را خودشان پرداخت می‌کردند.

عبادی با بیان اینکه بنیاد شهید علت عدم انجام تعهدات را نداشتن اعتبار اعلام کرده است، ادامه داد: این توجیه نتوانست اعضای فراکسیون ایثارگران را قانع کند، چرا که در همه سال‌ها و با وجود فراز و نشیب های اقتصادی این مهم پرداخت می‌شده و چگونه است که حالا با کمبود اعتبار رو به رو شده‌اند.

او افزود: با توجه به این اتفاقات لازم دیدیم دولت و بنیاد شهید را موظف به تقبل هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران کنیم لذا من و تعدادی از همکاران نماینده مجلس طرحی در این زمینه را پیشنهاد دادیم که مورد موافقت و تصویب نمایندگان واقع شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه تصویب این طرح از جهات مختلف حائز اهمیت است، گفت: تصویب این طرح زمینه ساز کرامت و حرمت ایثارگران، پیشگیری از سردرگمی آنان برای بیمه تکمیلی و رفع مشکلاتشان در دستگاه های مختلف می شود.

عبادی ادامه داد: برای من بسیاری سخت بود که یک جانباز دارای نقص عضو که در زمان نیاز این کشور از جان و سلامت برای وطن گذشته، اکنون برای درمان بیماری مجبور باشد هزینه های میلیونی از جیب پرداخت کند.

او افزود: امیدواریم تصویب این طرح گام بزرگی برای رفع مشکلات ایثارگران در حوزه درمان و سلامت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار