بی احتیاطی بازهم حادثه آفرید

غرق شدن دختر ۹ساله در رودخانه کرج

کرج (پانا) - دختر 9 ساله ای که به همراه خانواده خود جهت تفریح به حاشیه رودخانه کرج رفته بود، در رودخانه غرق شد و پدر وی نیز که برای نجات دخترش به داخل رودخانه رفت ، به علت شدت جریان آب غرق شد.

کد مطلب: ۸۳۰۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
غرق شدن دختر ۹ساله در رودخانه کرج

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن دختر 9 ساله ای به همراه پدرش در رودخانه کرج ، کیلومتر 12 جاده چالوس روستای آدران ، بلافاصله ماموران گشت انتظامی آدران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند .

وی گفت: در بررسی این حادثه مشخص شد که دختر 9 ساله ای که به همراه خانواده اش جهت تفریح به داخل باغی در روستای آدران رفته بود برای بازی به کنار رودخانه می رود که شدت آب رودخانه ، دختر را با خود می برد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام این که پس از غرق شدن کودک ، پدرش برای نجات وی به داخل رودخانه رفته و وی نیز غرق می شود گفت: جسد پدر خانواده از آب گرفته شد، اما جسد دختر را آب با خود برده که تلاش برای یافتن جسد ادامه دارد .

سرهنگ فیروزخواه در پایان با اشاره به شروع فصل تابستان، گرمای هوا و رفتن شهروندان به کنار رودخانه برای تفریح و گردش به شهروندان توصیه کرد: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی از رفتن به کنار رودخانه ها و چادر زدن اجتناب کرده و در صورت رفتن به کنار رودخانه ، مرافب کودکان و اعضای خانواده خود باشید تا شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ ها نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار