مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی از 19 خردادماه 97 آغاز می شود

اردبیل (پانا) - اردبیل(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی از 19 خردادآغاز می شود.

کد مطلب: ۸۲۶۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی از 19 خردادماه 97 آغاز می شود

احمد ناصری با تاکید بر ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی 98 -97 افزود: ثبت نام در دوره تحصیلی ابتدایی از 19 خردادماه 97 آغاز می شود و ثبت نام از دانش آموزان میان پایه بدون حضور اولیای دانش آموزان در فرصت مقرر به عمل می آید.

وی بیان کرد : در سایه تعامل و همکاری اولیاء و مدیریت خوب مسئولین نواحی و مناطق استان و نیز مدیران مدارس می توانیم ثبت نامی بدون مشکل داشته باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: می توانیم با برنامه ریزی های دقیق علمی و آموزشی و تقویت همه جانبه ی مدارس ابتدایی و همچنین با توزیع مناسب جمعیت دانش آموزی در مدارس سطح شهر با توجه به محل سکونت دانش آموزان، حساسیت های ایجاد شده نسبت به برخی از مدارس را حذف کنیم.

ناصری همچنین یادآور شد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از 19 خرداد ماه 97 به مدت یک ماه آغاز می شود.

وی خاطر نشان کرد : اولیای دانش آموزان در ابتدا با مراجعه به مدرسه مورد نظر برای تحصیل فرزند خود ، ثبت نام موقت را انجام داده و از آنجا به پایگاه سنجش سلامت معرفی خواهند شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به اهمیت محدوده جغرافیایی درهنگام ثبت نام گفت : محل زندگی والدین با مدرسه ای که فرزند خود را ثبت نام می کند لحاظ می شود.

ناصری تصریح کرد : زمان ثبت نام دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار