مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: توسعه فرهنگ حمایت از کالای ایرانی یک ضرورت است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دیدار نوروزی با کارکنان و فرهنگیان شهرستانهای استان تهران از استقرار پایه دوازدهم و تخصصی شدن پایه دهم خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: توسعه فرهنگ حمایت از کالای ایرانی یک ضرورت است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، عبد الرضا فولادوند به مناسبت آغاز سال جدید، با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و برخی از فرهنگیان استان دیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی نیاز به فرهنگ سازی دارد گفت: شعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی باید تبدیل به فرهنگ عمومی مردم شود.

فولادوند جایگاه خانواده و مدرسه را مهمترین بستر توسعه فرهنگ دانست و افزود: مدرسه از مهمترین نهادهای اجتماعی، تربیتی و آموزشی است که زیر بنای فرهنگی جامعه را رقم می‌زند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تشریح برنامه‌های کلی سال 97 اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: با توجه به استقرار پایه دوازدهم، تخصصی شدن پایه دهم و همچنین مهاجرپذیر بودن شهرستان‌های استان تهران برای سال تحصیلی جدید این اداره کل نیازمند 4 هزار و 500 نیروی جدید است که با نیاز سال‌های قبل در مجموع نیازمند 11 هزار نیروی انسانی است.

این مقام مسئول زمان آغاز برنامه های پروژه مهر سال تحصیلی 97 را قبل از نوروز خواند و خاطرنشان کرد: در سال 96 دو جلسه پروژه مهر برگزار شد که در جهت ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و تشکیل کمیته‌های تخصصی برنامه‌های مفصلی تدوین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار