افتخارآفرینی رزمی کاران کنارتخته درآوردگاه جهانی

شیراز (پانا) - رزمی کاران شهرکنارتخته در مسابقات کارگران جهان در رشته دفاع شخصی نمایشی بزرگسال به مقام برنز این مسابقات که درتهران برگزارمی شد دست پیداکردند.

کد مطلب: ۸۰۶۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی رزمی کاران کنارتخته درآوردگاه جهانی

مسابقات ورزش های رزمی کارگران جهان برای اولین بار در تقویم فدراسیون جهانی ورزش کارگری به همت فدراسیون ورزش های کارگری کشورمان گنجانده شده است و ایران میزبان نخستین دوره این رقابت ها بوده است که دربین این تیم ها تیم دفاع شخصی ایران ازاستان فارس شهرکنارتخته به نمایندگی ازاستان بوشهر مدال برنزمسابقات دفاع شخصی نمایشی رابه گردن آویختند .
سید امیر حسینی رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، گفت: یکصد رزمی کار کارگر از 14 کشور جهان به همراه 200 رزمی کار ایران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی ورزش های رزمی کارگری جهان در تهران با
هم به رقابت پرداختند .
این مسابقات با حضور ۱۴ تیم از کشورهای آلمان، پرتقال، لوکزامبورگ، استرالیا، آذربایجان، ارمنستان، سیرالئون، افغانستان، پاکستان، عراق، چین، لبنان، گرجستان و ایران در این رقابت ها حاضر شدند.

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری با اشاره به رسالت این فدراسیون و توسعه ورزش های همگانی گفت: در سال جاری بیش از 50 دوره رقابت کارگری در شهرهای مختلف کشور با هدف گسترش ورزش همگانی و سلامتی و شادابی کارگران برگزار شده است و بیش از پنج هزار کارگر در این مسابقات شرکت کرده اند و کسب150 مدال نیز
حاصل تلاش آنان در میدان های بین المللی است .

تیم دفاع شخصی نمایشی شهرکنارتخته به مسابقات بین المللی 2019اسپانیا درتیرماه97 اعزام خواهند شد.



خبرنگار: محمدرضاادریسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار