انجمن اولیاء و مربیان سنگنورد در نیشابور تاسیس شد

نیشابور (پانا): با همت هیأت کوه نوردی و صعودهای ورزشی نیشابور برای نخستین بار در ایران انجمن اولیا و مربیان سنگنورد تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۰۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیاء و مربیان سنگنورد  در نیشابور تاسیس شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، رییس هیأت کوه نوردی و صعودهای ورزشی نیشابور اظهارکرد: با توجه به اینکه نیشابور قطب سنگنوردی شرق کشور است و وجود سنگنوردان متعدد در این شهرستان و کمبود بودجه تصمیم بر این شد برای سرو سامان دادن به وضعیت قهرمانان سنگنوردی برای نخستین بار درکشور انجمن اولیاء و مربیان تشکیل شود.

ابوالفضل بوستانی گفت: در این راستا از همه خانواده قهرمانان سنگنورد نیشابور دعوت به عمل آمده و پس از ارائه گزارش ها تصمیم به تشکیل این انجمن شد که در این راستا تعدادی از اولیاء قهرمانان سنگنوردی کاندیدای این انجمن شدند که پس از رأی گیری تعداد 11 نفر به عنوان هیات مدیره این انجمن انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: این افراد که از والدین قهرمانان سنگنورد نیشابوری می باشند بلافاصله اولین جلسه خود را تشکیل دادند که از بین خود مسؤول امور مالی، مسوول روابط عمومی و تبلیغات، بازرسی، مسئولین پی گیری مصوبات جلسات انجمن و ... انتخاب کردند.

بوستانی یادآورشد: قصد انجمن اولیاء و مربیان سنگنورد نیشابور کمک به هیأت کوهنوردی، مربیان و قهرمانان شهرستان در جهت ارتقاء سطح شهرستان و کشور می باشد.

رییس هیأت کوه نوردی و صعودهای ورزشی نیشابورتصریح کرد: کسب مقام سوم کشور در رشته سنگنوردی از افتخارات شهرستان نیشابور می باشد و از خانواده های نیشابوری می خواهیم تا در صورت شناخت افراد مستعد این رشته آنان را به هیأت کوهنوردی معرفی نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار