معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

صعود سراسری به قله سبلان در دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از صعود سراسری به قله سبلان با شرکت کوهنوردانی از سراسر کشور به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، علیرضا برادران در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر گفت: جامعه ورزشی استان امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت دهه فجر تدارک دیده و قرار است که حدود 360 برنامه و مسابقه ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شود.

وی افزود: صعود سراسری به قله سبلان با حضور کوهنوردانی از سراسر کشور، برگزاری جشنواره تندیس های یخی در سرعین ، برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان اسکی روی برف کشور در پیست آلوارس از جمله برنامه های شاخصی است که اداره کل ورزش و جوانان استان در این ایام برگزار می کند.

براداران اظهار داشت: ایام دهه فجر یادآور روزهایی است که مردم و ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) توانستند حکومت شاهنشاهی پهلوی را سرنگون کرده و یک نظام دینی با محوریت ولایت فقیه در ایران حاکم کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان نسبت به سال های گذشته باشکوه تر و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

براداران گفت: ورزشکاران استان اردبیل همیشه و در تمامی مناسبت های ملی و دینی در صحنه حاضر بوده و با حضور خود ثابت کردند که ورزشکاران همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و همراه مردم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار