گرامیداشت شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح در دبیرستان آیت آلله طالقانی زارچ

خبرگزاری پانا: در روز وحدت حوزه و دانشگاه مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح در دبیرستان آیت الله طالقانی زارچ برگزار شد.

کد مطلب: ۳۱۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، درابتدای این مراسم آیاتی ازکلام الله مجید تلاوت شد و درادامه توسط چند نفر از دانش آموزان زیارت عاشورای امام حسین(ع) قرائت شد.

مربی تربیتی این آموزشگاه درخصوص شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: شهید آیت الله دکتر مفتح در زمره عالمانی است که عمر شریف خویش را در راه احیای معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت به کار گرفته و در سنگرهای گوناگون به ستیز با جهل و تباهی و ستم پرداخته اند.

دلاوری افزود: آن اسوه فضیلت برای آنکه دانشگاه را از تهاجم فرهنگی استعمار و علفهای هرز طاغوتی نجات دهد چشمه هایی از ارزشهای والای دینی را در این کانون اندیشه، جاری ساخت و در عصری که نغمه جدایی دین از دانش ‍ ساز شده بود و شب پرستان کوردل با تبلیغات نفاق افکنانه خویش بذر تنافر و ضدیت بین حوزه و دانشگاه می پاشیدند نامبرده این دو کانون را به هم پیوند داد و فرهنگ حاکم بر دانشگاه را که ارمغان غرب بود متحول ساخت و باورهای دینی را بر فضای آن حاکم نمود.

وی در پایان گفت: صبح جمعه این هفته مراسم ملکوتی دعای ندبه درنمازخانه دبیرستان برگزار خواهد شد و از دانش آموزان خواست دراین مراسم پرفیض شرکت فعال داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار