نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان امام علی النقی(ع)

قم (پانا) - همزمان با ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، زنگ استکبارستیزی در دبیرستان امام علی النقی(ع) قم نواخته شد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان امام علی النقی(ع)

همزمان با ۱۳ آبان و روز دانش آموز، زنگ استکبارستیزی با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در دبیرستان دخترانه غیردولتی امام علی النقی (ع) ناحیه یک قم نواخته شد.

در این مراسم، عبداله صادق خانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان و تبریک روز دانش آموز اظهار کرد: ۱۳ آبان، مقطعی حساس و مناسبتی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد وحدت و همدلی ملت ایران است.

وی با یادآوری وقایع این روز عنوان کرد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تظاهرات و شهادت تعدادی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سه رویداد مهم در ۱۳ آبان می باشند که دانش آموزان باید درباره آنها مطالعه داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم با اشاره به اینکه آمریکا نماد اصلی استکبار جهانی است، افزود : امسال ۱۳ آبان با قیام طوفان الأقصای مردم مظلوم غزه متقارن گشته و اهمیت این روز را چندین برابر ساخته است.

در مراسم فوق دانش آموزان با تشکیل دیواره انسانی و امضای طوماری حمایت قاطع خود را از کودکان فلسطینی اعلام کردند.

تقدیر از دانش آموزان پیشگام کشوری، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای سرود همگانی اجرای و قرائت پیام سه زبانه خطاب به دانش آموزان جهان و نیز قرائت بیانیه دانش آموزی از بخش های دیگر مراسم بود.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام علم الهدی مسئول مدارس قرآنی جامعه القران الکریم و سایر مسئولان زنگ استکبارستیزی همراه با طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست دانش آموزان به صدا درآمد. در پایان به نشانه اعتراض به اعمال ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی پرچم آمریکا و این رژیم جعلی به آتش کشیده شد.

دانش آموزخبرنگار: مریم گلپرور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار