آیین «شکرانه خدمت» قرارگاه مردمی اربعین قم برگزار شد

قم (پانا) - آیین شکرانه خدمت قرارگاه مردمی اربعین استان قم شب گذشته مصادف با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در آستان مقدس امامزاده شاه جمال‌الدین (ع) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین «شکرانه خدمت» قرارگاه مردمی اربعین قم برگزار شد

مهدی قربانی کرم مسئول کمیته مردمی قرارگاه اربعین استان قم طی سخنانی در آیین شکرانه خدمت این قرارگاه اظهار کرد: سعی کنید قدر فرصت های بدست آمده را بدانید، خیلی ها حسرت این را داشتند که این خدمت بزرگ را به زائران انجام دهند.

وی گفت: همه شما عزیزان اعم از خادمین، خیرین، مدیران و روسا بزرگترین سخاوتمندان دستگاه سیدالشهدا(ع) هستید چون انتخاب کردید که به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات خالصانه و عاشقانه ارائه دهید.

مسئول کمیته مردمی قرارگاه اربعین قم با اشاره به خدمات ارائه شده در این ستاد گفت: استان قم امسال میزبان بیش از ۱۳۰ هزار زائر از سراسر کشور بود.

وی ادامه داد: یکی از تحولات بزرگی که قرارگاه اربعین قم نسبت به سالهای گذشته داشته این بود که تبلیغات مستمر و پیوسته سبب شد که این حرکت جهادی بزرگ به محله های مختلف نفوذ کرده و به گونه‌ای که حدود ۷۰ حسینیه، تکیه و مسجد از ۳۰ نقطه متفاوت برای ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کردند.

قربانی کرم در پایان گفت: حضور پررنگ و فعال دهه هشتادی ها و خادمان نوجوان در صف خدمت به زائرین جلوه خاصی را به این حرکت جهادی بخشیده بود.

این مراسم با اجرای گروه سرود جابر، ارائه نکاتی توسط حجت الاسلام الهی و مداحی محمود ابرنجین همراه بود.

در پایان، خادمان قرارگاه مردمی اربعین با حضور بر سر مزار شهدا و غبار روبی مزار آنها یاد و خاطره آنها را زنده کردند.

دانش آموز خبرنگار: محمد حسین جوزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار