عزم جدی سازمان دانش‌آموزی قم در همراهی با کنگره 313

قم (پانا) - جلسه هم‌اندیشی معاونان پرورشی ادارات آموزش و پرورش استان قم و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی این استان صبح امروز با موضوع پیگیری کنگره 313 در اداره آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
عزم جدی سازمان دانش‌آموزی قم در همراهی با کنگره 313

جلسه هم‌اندیشی معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی ادارات آموزش و پرورش استان قم، مسئولان مجمع اعضا و مربیان و کارشناسان سازمان دانش آموزی نواحی قم با محوریت برنامه‌ریزی اقدامات آتی سازمان در سالن جلسات شهید‌سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «سید‌علیرضا دادمرزی» مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم در سخنانی با اشاره به افتتاح مجالس دانش‌آموزی از 12 تا 17 آذرماه، اظهار کرد: ضرورت دارد ظرفیت‌‌ها و فعالیت‌های مجلس در نواحی تقویت شود زیرا میدان دادن به دانش‌آموزان عضو مجلس، منجر به تقویت فعالیت‌های پرورشی می‌شود.

وی همچنین برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ایران اسلامی را بخش مهمی از فعالیت‌های سازمان دانش آموزی برشمرد و گفت: نخستین گروه از دانش‌آموزان منتخب عضو سازمان طی روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 آبان به تهران اعزام شدند و از مراکز مهمی علمی بازدید کردند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم ادامه داد: به‌صورت محدود می‌توانیم گروه‌های 20 تا 30 نفری از دانش‌آموزان منتخب را به این اردوها اعزام کنیم تا پس از بازدید به‌عنوان راویان پیشرفت ایران اسلامی در مدارس به روایت‌گری بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مانور زلزله در مدارس سراسر کشور، گفت: این مانور ‌روز هشتم آذر از ساعت 10 تا 11:30 در 20 مدرسه تشکیلاتی نواحی چهارگانه و 10 مدرسه منتخب شهرستان های قم برگزار می‌شود.

دادمرزی ادامه داد: در برگزاری مانور زلزله دستگاه‌هایی چون اداره کل بحران استانداری، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، ادارات گاز و و آب با سازمان دانش‌آموزی همکاری و تعامل دارند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی 313 گفت: لیست مشاهیر و چهره‌های شاخص مربوط به استان قم ارسال شده و نسبت به معرفی شخصیت‌های تمدن‌ساز به دانش‌آموزان، مصمم هستیم.

مدیر سازمان دانش‌آموزی قم ادامه داد: ضرورت دارد با اقداماتی همچون کنگره 313 و اردوی راهیان پیشرفت ایران اسلامی، فعالیت‌ها و چهره‌های شاخص به دانش‌آموزان معرفی شود تا موضوع هویت‌بخشی به دانش‌آموزان بیش از پیش تقویت شود.

سامانه مسند، مجامع اعضا و مربیان و نیز ارتباط ویدئوکنفرانس با سازمان در مورد کنگره 313 موضوعات دیگری بود که در جلسه مورد بررسی و اقدام قرار گرفت.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار