شهروندان این کودک 4 ساله را شناسایی کنند

تهران (پانا) - سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی از انتشار تصویر پسر 4 ساله بنام ابوالقاسم که در سال 92 مفقود شده را به دستور قضایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان این کودک 4 ساله را شناسایی کنند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: در سال 92 خانواده ای از شهرهای شرقی کشور برای زیارت به شهرری مراجعه که پس از اسکان در اقامتگاه خود، مادر به همراه کودک خردسالش برای زیارت راهی حرم مطهر شده ولی در حین مسیر متوجه می شود کودک اش در کنارش نیست و هر چه کودکش را جستجو می کند او را پیدا نمی کند و به طور نامعلومی وی ناپدید می شود.

وی افزود: با توجه به مطرح شدن پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از سال 92 و با عنایت به اینکه تا کنون اقدامات گسترده پلیسی انجام شده است ولی متاسفانه هیچ گونه سرنخی برای پیدایش فقدانی حاصل نشده است، بازپرس پرونده برای شناسایی و پیدایش فقدانی دستور انتشار تصویر وی را صادر کرده است.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از شهروندان خواست: در صورت شناسایی و داشتن هرگونه اطلاع از کودک 4 ساله مراتب را به بازپرس شعبه یکم دادسرای شهرری و یا به شماره تلفن 5105548280-5105555659 پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار