تقدیر از برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان سالم در منطقه چهار

تهران (پانا) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در مراسم تقدیر از برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان سالم حضور در این جشنواره را گامی موثر در جهت افزایش آگاهی و کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان استانی  جشنواره نوجوان سالم در منطقه چهار

مراسم آیین تقدیر از برگزیدگان استانی نهمین جشنواره نوجوان سالم با حضور علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی و فاطمه باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه چهار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اندیشکده تحول برگزار شد.

فاطمه باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه چهار در گفتگو با پانا از کسب 41 رتبه استانی توسط دانش آموزان و همکاران فرهنگی در نهمین جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در مراسم تقدیر از برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان سالم حضور در این جشنواره را گامی موثر در جهت افزایش آگاهی و کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد.

وی با تبریک به برگزیدگان، اجرای طرح های مشارکتی را در جهت پیشگیری از رفتارهای پر خطر در بین کودکان و نوجوانان لازم و ضروری تلقی کرد.

باقریان ضمن تقدیر و تشکر از حضور دانش آموزان و فرهنگیان در جشنواره نوجوان سالم گزارش مختصری از روند اجرای این طرح ارائه کرد.

در پایان این برنامه از برگزیدگان با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل به عمل آمد و به والدین حاضر در این مراسم نیز بسته های بهداشتی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار