مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان:

جشنواره ستارگان، فرصتی برای تربیت در روزهای کرونایی

سمنان (پانا) - مسئول اتحادیه استان سمنان در جلسه برخط معاونین پرورشی و مدیران مدارس سطح استان به تشریح جشنواره ستارگان پرداخت و گفت جشنواره ستارگان، فرصتی برای تربیت در روزهای کرونایی است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ستارگان، فرصتی برای تربیت در روزهای کرونایی

محمدرضا عرب پور عنوان کرد: متاسفانه شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از تجمعات با برکت مثل کلاس های درس، نمازهای جماعت مدارس، هیات های مدرسه ای، اردوها و ... را تحت الشعاع قرار داده و بالطبع، چنانچه پیش بینی لازم در جهت ارتباط گیری با دانش آموزان در این ایام صورت نگیرد، موجب خدشه دار شدن فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان و اشکال در روند رشد اجتماعی دانش آموزان خواهد شد.

وی افزود: همانطور که می‌دانید ارتباط معلم و دانش آموز در مسیر رشد، تربیت و آموزش، قطعا به صورت چهره به چهره موثرتر است، اما با توجه به اقتضای پیش آمده در کشور و جهان به سبب بیماری منحوس کرونا، نمی توان امر آموزش، تربیت و تعامل را به طور کلی متوقف کرد و بایستی برای ایجاد بستر مناسب تدبیر کرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان خاطرنشان کرد: همین امر باعث شده است تا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طراحی ویژه ای بر بستر فضای مجازی جهت آموزش مهارت های اجتماعی، ارتباط تعاملی و همچنین بازی های تعاملی در قالب جشنواره ستارگان ویژه دانش آموزان پایه های هشتم و نهم را ارائه کند.

عرب پور افزود: دانش آموزان می توانند جهت بهره مندی از محتوای غنی و ارزشمند این جشنواره، با نصب پیام رسان ایرانی iGap در تلفن همراه یا سخت افزار آموزشی خود، با مراجعه به بخش آیلند و انتخاب گزینه جشنواره ستارگان در این جشنواره شرکت کرده و از برنامه ها و جوایز متنوع در این جشنواره بهره لازم را ببرند. همچنین والدینی که دغدغه فعالیت های تربیتی فرزند خود را دارند نیز می توانند با مراجعه به بخش جشنواره ستارگان در نرم افزار iGap از محتوای تربیتی ویژه والدین و همچنین بستر ارتباط با مربیان امین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار