نگرانی برای برگزاری مراسم عروسی بعد از اتمام ماه محرم و صفر در خراسان شمالی

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از وجود نگرانی و دغدغه برای برگزاری مراسم های عروسی بعد از اتمام ماه محرم و صفر در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نگرانی برای برگزاری مراسم عروسی بعد از اتمام ماه محرم و صفر در خراسان شمالی

به‌گزارش ایسنا، سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه تعداد موارد بستری مبتلا به ویروس کرونا در این استان کاهش نیافته است، گفت: نگران از آن هستیم که بعد از اتمام ماه محرم و صفر مراسم هایی همچون مراسم عروسی برگزار و وضعیت از وضع موجود بدتر شود.

وی افزود: همچنان بر استفاده از ماسک، جلوگیری از حضور در مراسم و تجمعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید داریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: اگر به موارد مذکور توجه نشود مجبور هستیم تا محدودیت هایی که در استان‌هایی همچون تهران اعمال شده در این استان نیز اعمال کنیم.

به گفته وی هنوز تعداد موارد بستری در خراسان شمالی بالای ۲۳۰ نفر است و تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری طی دو هفته اخیر در استان کاهش یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه طی هفته گذشته نظارت و بازدیدها به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش یافته است، ادامه داد: با تعدادی از موارد که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، برخورد شده است و این بازدید و نظارت ها طی این هفته نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ابتلا به ویروس کرونا در این استان به صورت خانوادگی شده است، تصریح کرد: تعداد موارد بدحال مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌های استان نشان دهنده آن است که ویروس در سطح جامعه در حال چرخش است و این چرخش متاسفانه خانوادگی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار