پیام «زینی وند» به مناسبت هفته دفاع مقدس

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش و رئیس پایگاه بسیج فرهنگیان شهید مصطفی بناء طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام «زینی وند» به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش متن پیام مجتبی زینی وند به شرح زیر است:

«سی و یکم شهریور ماه هر سال یاد آور از خود گذشتگی و ایثار بزرگمردانی است که جامه ی رزم پوشیدند و برای دفاع از کیان ایران اسلامی، میهمان بزم شهادت شدند.

آنها معلم زیباترین درس‌های انسانی و مبلغ والاترین اهداف متعالی بودند که بشریت را در این کره خاکی از پوچی و سرگردانی نجات می دهد.

بزرگداشت هفته دفاع مقدس یعنی چنگ زدن به ریسمانی که انسان را از غلطیدن و غرق شدن در حضیض بی تفاوتی و دنیاگرایی نجات می دهد و همه ما به عنوان سربازان و متولیان نظام تعلیم و تربیت کشور، باید درهای این مدرسه بزرگ و باشکوه دفاع مقدس را همیشه باز نگه داریم.

این جانب هفته دفاع مقدس را به همکاران گرامی، خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان میهن اسلامی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ارواح طیبه شهدا طلب مغفرت می نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار