طرح افزایش مشارکت اجتماعی دختران در استان زنجان آغاز شد

زنجان (پانا) - طرح افزایش مشارکت اجتماعی دختران با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان، مدیران کل و مشاوران امور زنان استانها آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح افزایش مشارکت اجتماعی دختران در استان زنجان آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه گفتگوی هفته، سهم بانوان در ساختن آینده کشور را درخشان توصیف و خاطر نشان کرد: ما جایگاه زنان را در جامعه رفیع می دانیم و برای همکاری بیشتر با آنان تلاش می‌کنیم.

مینائی‌پور مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش ارتقاء چهار شاخص آموزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را از برنامه‌های اصلی فعالیت‌های امور زنان برای دختران دانش‌آموز عنوان کرد.

در حاشیه افتتاحیه طرح افزایش مشارکت اجتماعی دختران، زهرا سلیمانی کارشناس مسؤول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: آموزش افزایش مشارکت اجتماعی دختران از طرح‌های برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی است که در سال تحصیلی 1400-1399 ویژه دانش آموزان دختر پایه دهم دوره متوسطه دوم کل کشور با توافق‌نامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

گفتنی است در گام اول مربیان تسهیلگر استان زنجان در مناطق هدف(نواحی یک و دو، شهرستان‌های ابهر، خدابنده و خرم‌دره) در بازه زمانی 23لغایت 25شهریور 99 با چیستی و فواید مشارکت اجتماعی، تشکل‌های غیر دولتی، سازمان‌های مردم‌نهاد، به صورت تئوری و عملی آشنا شدند و در تاریخ 26 شهریور ماه 1399 این طرح با حضور حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش، معصومه ابتکار؛ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و فرحناز مینائی پور؛ مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان، مدیران کل و مشاوران امور زنان استانها آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار