مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

با تزریق روحیه امید آفرینی و نشاط به مطالبه به حق دانش آموزان و اولیا عمل کنیم

اسلامشهر (پانا) - جلسه کمیته بازطراحی آموزشی به همت معاون توسعه پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با حضور دبیران کمیته مذکور که شامل معاونین آموزشی مدارس هستند، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
با تزریق روحیه امید آفرینی و نشاط به مطالبه به حق دانش آموزان و اولیا عمل کنیم

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در این جلسه که به صورت زنده از شبکه شاد برگزار شد، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی شروع سال تحصیلی جدید را شروع فصل آموزش، دانایی و رویش برشمرد و افزود: در سال تحصیلی جدید شرایط کاملا متفاوت تر از سال های گذشته است که اگر نتوانیم شرایط را درک، تحلیل و مدیریت کنیم، آموزش و پرورش رو به اضمحلال خواهد رفت.

او در ادامه تصریح کرد: در شرایط بحرانی امسال، افکار جدید باید بر مسائل ارتباطی، مدیریتی، آموزشی، تربیتی و پرورشی حاکم شود و ذهن با خلاقیت و پویایی سعی بر همسان سازی با محیط داشته باشد تا مشکلی پیش نیاید.

او گفت: باید با نقش آفرینی جدید در آموزش و پرورش تغییر رفتار و نگرش و تدوین اهداف شرایط حال حاضر را انجام بدهیم تا شأن و جایگاه آموزش و پرورش حفظ شود.

بنار عنوان کرد: شرایط حال حاضر فرصت خوبی برای تغییر است که اگر از آن عقب بمانیم ادامه مسیر برای ما سخت خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بیان کرد: با تزریق روحیه امید آفرینی و نشاط به مطالبه به حق دانش آموزان و اولیا عمل کنیم.

سپس کارگر معاون توسعه پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی عنوان کرد: در شروع سال تحصیلی جدید تجربه ای تازه در ثبت نام دانش آموزان، پروژه مهر و تدریس در فضای مجازی را داشتیم اما چیزی که مهم است اینکه دیگر شرایط غافگیر کننده نیست.

او افزود:هدف اصلی ما این است که با بهره گیری از سناریو های پیش بینی شده، اقدامات متناسب در هر زمینه ای را طراحی و اجرا کنیم که در همین زمینه بخشنامه باز طراحی آموزشی با هدف بررسی چالش های آموزشی، تهیه و توزیع محتوا های مناسب آموزشی، پرورشی و همچنین ایجاد یک بانک تولید محتوای متمرکز و مناسب و منطقی در مدارس برای کمک به مدیریت هر چه بهتر سیستم آموزشی به کلیه همکاران ابلاغ شده است.

کارگر تصریح کرد: چهار کارگروه در این بخشنامه در نظر گرفته شده است که عبارتند از: کارگروه تولید محتوا، کارگروه پرورشی، کارگروه پژوهشی و کارگروه پشتیبانی که اعضای هر کارگروه برای تسهیل برنامه ریزی مدیران انتخاب شده اند تعریف شده است.

معاون توسعه پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیگیری مجدانه مدیران و معاونین که مهره های کلیدی کمیته باز طراحی در مدارس هستند بتوانیم اقدامات مناسب و هماهنگی با یک خروجی خوب داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار