جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا به اعتلای آموزش و پرورش مجازی کمک می کند

مشهد(پانا)- مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی هدف از برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا را کمک به دستگاه اصلی و تعلیم و تربیت عمومی کشور در این شرایط و مشابه آن دانست.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا به  اعتلای آموزش و پرورش مجازی کمک می کند

رمضان نیری مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا به منظور کمک به دستگاه اصلی و تعلیم و تربیت عمومی کشور در دوران کرونا و شرایط مشابه است.

او افزود: شناسایی نقاط ضعف آموزش مجازی و راهکارهای رفع آن و احصاء و انتشار تجربیات ایده ها و راهکارها برای اعتلای آموزش و پرورش مجازی از اهداف دیگر این جشنواره است.

وی با بیان اینکه نگاه به این جشنواره باید فرایندی باشد، افزود: در این جشنواره باید با اطلاع رسانی و جمع آوری ایده ها، زمینه مشارکت حداکثری مخاطبان وعلاقه مندان را مهیا کرد. این جشنواره گستره و شمول بالایی دارد و همه را با هر دغدغه ای شامل می شود و ایده های همکاران، دانشجویان، اساتید، معلمان و دانش آموزان در این جشنواره به کیفیت آن و دستیابی به اهداف جشنواره کمک می کند.

نیری خود معطوف شدن ذهن تعداد زیادی از جامعه فرهنگیان و مدیران در این موضوع را یک ارزش دانست و ادامه داد: اگر ایده های خوبی هم به این جشنواره برسد و به یک الگو تبدیل شود، منجر به ارتقای نظام تعلیم و تربیت کشور خواهد شد.

شانزدهمین جشنواره علمی و پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان با عنوان "جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا" با همکاری دانشگاه فرهنگیان در 5 محور یادگیری موثر، زیر ساخت، الگوهای تربیتی موثر نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح ویژه فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان برگزار می شود. شرکت کنندگان باید ایده های خود را در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافیک، نقاشی، کاریکاتور، پیشنهادو... تا تاریخ 5 شهریور 1399 از طریق وبگاه www.sci-cbo.ir ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار