یکروز با هیئت یا زهرا(س) منطقه 14

تهران (پانا)-جشن عید غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت هیئت یا زهرا(س)در منطقه 14برگزار شد و تصمیم گرفتم یکروز با این هیئت همراه شوم و از فعالیت های شان گزارشی تهیه کنم.

کد مطلب: ۱۱۱۴۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
یکروز با هیئت یا زهرا(س) منطقه 14

هیئت یا زهرا(س) تهران از سال 1390فعالیتش را در منطقه 14 در محله مخبر جنوبی شروع کرده است. این هیئت با هدف تاثیر گذاری فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان در قالب فعالیت های جهادی و پیشرفت هرچه بیشترآنان از لحاظ علمی و دینی تاسیس شده است که در سطح منطقه 14 خوش درخشیده است.
محمد رضا رئوفی و داریوش محمودی از اعضای هیئت امنای این هیئت هستند که درباره قدمت این هیئت و فعالیت هایش با خبرنگار پانا گفتگو کردند.

محمودی گفت: بیشتر فعالیت های هیئت یا زهرا(س)در حال حاضر با وضع معیشتی و اوضاع اقتصادی متمرکز برتامین کمک های معیشتی برای خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت محله است علاوه بر آن قبل از شیوع کرونا این هیئت فعالیت هایی در پخت و پخش نذری در مناطق محروم شهر تهران را داشته است و در حال حاضر به مناسبت عید غدیر خم پک های بهداشتی آماده و در میان مردم پخش میکند.
وی افزود: جشن نیمه شعبان وعید سعید غدیر خم که در سال های گذشته به صورت میدانی بود. امسال به خاطر شرایط کرونا در قالب ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است. یکی از نکات مثبت این هیئت جذب بالای جوانان و نوجوانان که بیشتر آنها دانش آموزاند، است.

رئوفی در این باره گفت: کادر اصلی هیئت یا زهرا(س) حدود 60 درصد از جوانان و نوجوانان بسیجی و انقلابی این منطقه را پوشش میدهد. ما در هیئت بانی ثابت یا خاصی از ارگان یا مجموعه هانداریم، اعضای همین هیئت، خانواده هایشان و بانی های مساجد این محله در مراسم های مختلف به صورت جهادی مارا همراهی میکنند.

*مبینا سبزه علی،خبرنگار دانش آموز پانا در دبیرستان ابوریحان منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار