مدیرکل بنیادشهید شهرستان های تهران:

سفارش به عفاف و حجاب در وصایای شهدا

شهرری (پانا) - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با گرامیداشت روز عفاف و حجاب گفت :عفاف و حجاب فریضه ای بود که در وصایای شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به دفعات زیاد به آن سفارش شده بود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سفارش به عفاف و حجاب در وصایای شهدا

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران "عبداله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران امروز شنبه ۲۱تیر ماه با گرامیداشت روز عفاف و حجاب گفت :عفاف و حجاب فریضه ای بود که در وصایای شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به دفعات زیاد به آن سفارش شده بود.
مرتضوی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و همچنین وصایای شهدا در مورد عفاف و حجاب گفت:حجاب قبل از دین بر ما واجب بوده چراکه جلوه حیا است و پیش از آنکه یک موضوع مرتبط با دین باشد، یک مسئله انسانی است. و امروز نیاز آن به شدت احساس می شود.
مدیر کل بنیاد با اشاره به حوادث مسجد گوهرشاد و همچنین شهادت جمع زیادی از مردم توسط قوای نظامی رضا خان افزود:حجاب و عفت برای ما یک ارزش است و در طول یک قرن گذشته برای دفاع از همین ارزشها ، افراد زیادی جان خود را از دست داده اند که شهدای امر بمعرف از جمله همین دفاع از ارزشهاست.
رئیس کمیته عفاف و حجاب اداره کل بنیاد شهرستانها در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که در راه حفظ عفاف و حجاب به شهادت رسیدند از آنها بعنوان مدافعان عفت و کرامت انسانی یاد کرد و افزود:شهیدان دوران دفاع مقدس با نثار جانشان از کیان این مملکت دفاع کردند و امروز وظیفه ما این است تا با حفظ ارتباطات عفیفانه ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار